Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Nybgynder med LED
Kenneth Autzen (thesheep)
Indlg: 250

Sdr Jylland
23/06-2011 08:45

Hej jeg har lige kbt led spots og nu er de frste spirrer kommet frem, og s var det jeg tnkte, kan jeg give dem sollys om dagen og s led om natten, vil vksten s g strkere

Svar Send privat besked
Nybgynder med LED
Andreas Kyster (akyster)
Indlg: 126

Glamsbjerg
23/06-2011 09:46
De kre sm har alts ogs brug for svn. Jeg har lst noget om at 20 timers lys og 4 timers mrke er maks.

Svar Send privat besked
Nybgynder med LED
Brian (bmathiasen)
Indlg: 82

23/06-2011 10:05
Du br nok vente med sollys i et par mneder indtil de er blevet noget strre, da det er ret strkt og de hurtigt kan blive brndt i stykker.

Du kan evt. give dem en time eller to om dagen, og s slbe dem tilbage under LED'en, for at skabe tilvnding.

Svar Send privat besked
Nybgynder med LED
Kenneth Autzen (thesheep)
Indlg: 250

Sdr Jylland
23/06-2011 15:01
bmathiasen skrev:Du br nok vente med sollys i et par mneder indtil de er blevet noget strre, da det er ret strkt og de hurtigt kan blive brndt i stykker.

Du kan evt. give dem en time eller to om dagen, og s slbe dem tilbage under LED'en, for at skabe tilvnding.

--
lige nu str de bare i et vest vendt vindue, men siger du at det er bedre at starte dem under led og s ud i sollys et par timer om dagen

Svar Send privat besked
Nybgynder med LED
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
23/06-2011 20:03
P denne rstid burde der vre rigeligt sollys - og bare de er vnnet til det fra starten tror jeg ikke det er "for skarpt"

Mine lever kun af sollys - men der var knap s meget af det da de var spirer for et par mneder siden :)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3999, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Isobelher
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)