Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Cayenne
Kasper Andersen (webjoe)
Indlg: 26

Jebjerg
25/06-2011 19:32
Hej

Jeg er total ny i dette her chili dyrkning men er lige pluselig blevet meget fanget af det ligesom mange af jer andre... jeg har startet med at kbe 3 chili planter p en plante skole

1 x Monkey face
1 x Medusa
1 x Cayenne

men her de sidste par dage synes jeg min cayenne er begyndt at hnge lidt med de nederste blade men toppen ser fint ud, se evt billedet... er dette normalt eller?

Derudover har jeg ogs bestilt en masse nye fr hos bjarne hvor jeg er ved at dyrke et par stykke af hver slags for bare at komme lidt i gang ;o)
resten regner jeg med at venter til nste r med at stte.
center

Svar Send privat besked
Cayenne
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
25/06-2011 20:12
Det ser godtnok voldsomt ud i det her tilflde, men jeg vil stadig vove at pst at det er ganske normalt.

Nr bladene bliver store, bliver de tunge og hnger. Jeg s i dag p en Starfish (baccatum) at to af de nederste blade var brkket af. De har jo siddet p planten nsten hele dens levetid. S det er ganske naturligt at der er en vis "udskiftning".

Og din plante ser generelt sund og flot ud, s ingen grund til bekymring. Keep up the good work!

--

Svar Send privat besked
Cayenne
Kasper Andersen (webjoe)
Indlg: 26

Jebjerg
26/06-2011 12:00
Ok s er jeg lidt mere roligt...
den str til dagligt i drivhus men med udluftning det meste af dagen
min monkey face og medusa ser dog rigtig pne ud.

s hber jeg bare de andre chilir ogs bliver til noget ;o)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4000, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: lamstoreglue
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)