Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Fruity Mexican Chile
Rasmus Brnsgaard (Rallen)
Indlg: 181

Herning
10/10-2011 22:54
Fr desvrre ikke mulighed for selv at prve den fr om et par dage, men denne ret ser _S_ lkker ud at jeg er ndt til at dele den!!

Den kommer fra programmet "Mexican Food Made Simple", som i vrigt ogs kan anbefales.

Video

Opskrift

.. savle, savle!

Svar Send privat besked
Fruity Mexican Chile
Henrik Olsen (justmc)
Indlg: 91

Cph.og Mexico
11/10-2011 20:15
Ja picadillo smager godt. Der er mange opskrifter p denne ret prv google.com.mx sg p receta picadillodet er p latinamerikansk spansk som google ikke er s god til at overstte. Bananen som indgr i opskriften er ikke en almenlig banan den hedder plantano macho jeg kber dem i en indisk butik i glostrup[IMG SRC="C:\Users\Olsen\Chile skaler\platano macho" ALIGN="left"]platano macho[/IMG]
Mvh. Henrik.
Rallen skrev:Fr desvrre ikke mulighed for selv at prve den fr om et par dage, men denne ret ser _S_ lkker ud at jeg er ndt til at dele den!!

Den kommer fra programmet "Mexican Food Made Simple", som i vrigt ogs kan anbefales.

Video

Opskrift

.. savle, savle!

--
justmc

Svar Send privat besked
Fruity Mexican Chile
Henrik Olsen (justmc)
Indlg: 91

Cph.og Mexico
11/10-2011 20:40

--
Jeg prvde at uploade et billed af banan som mislykkedes her er et link til picasa
platano macho
Mvh.
justmc

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3997, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: zidyesfsl
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)