Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Spise med Prise - Some like it hot
Anders Lange (Lange)
Indlg: 89

Sborg
27/04-2011 20:05
Ved ikke om det har vret slet op fr, men brdrene Price har lavet en udsendelse om chili :) Det kan ses online i linket her under! Enjoy!

http://www.dr.dk/DR1/SpisemedPrice/Programmer/Program17.htm

--
Jeg er ny - lad vre med at spise mig ;)

Svar Send privat besked
Lars Skytte Emerslund (Xebash)
Indlg: 129

Egedal
27/04-2011 20:09
Hehe, ganske pudsigt, jeg sad lige og s det afsnit for en time siden. . . . De er jo ganske gode, og kan absolut ses igen og igen
--

Svar Send privat besked
Anders Lange (Lange)

Sborg
27/04-2011 20:33
Hehe ej hvor sjovt :) Ja de er sgu nogen sjove fyre de to! Man bliver bare s sulten af at se deres programmer! :D

--
Jeg er ny - lad vre med at spise mig ;)

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
27/04-2011 21:11

-- Anders -

du kan lgge klikbare links ind her, s man er fri for at copy/paste - det er jeg nemlig for doven til...

Du markerer linket normalt og klikker CTRL+C - eller hjreklikker og vlger Kopier

S klikker du p ikonet herover, som er nr. 5 fra hjre - den grnne cirkel

St linket ind i dialogboksen, klik OK og i den nste boks kan du enten taste en tekst eller bare klikke OK igen.

S vil linket vre klikbart, nr du poster dit indlg.

mvh
Anja

Svar Send privat besked
Lise Therkelsen (Lise)
Indlg: 48

Vodskov
27/04-2011 21:22
Link til spise med Price
--

Svar Send privat besked
Anders Lange (Lange)

Sborg
27/04-2011 21:35
Ja det er ogs rigtigt.. Havde jeg ikke lige tnkt over :)

Skal nok huske det til nste gang Anja s du ikke skal lave for meget ;)

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
27/04-2011 21:41
Tak... :)

Flemming Thunberg (Thun77)
Indlg: 29

Aalborg
27/04-2011 22:27
hehe, de er for grineren :Dmen stusede lidt over de sagde at frene var de strkest i chilien, hvor hende fra Gartneri Toftegaard, siger det kun er 5% der sidder i dem

Svar Send privat besked
Magnus Dupont (Magnumice)
Indlg: 36

Herlev
27/04-2011 22:52
hehe, de er for grineren :Dmen stusede lidt over de sagde at frene var de strkest i chilien, hvor hende fra Gartneri Toftegaard, siger det kun er 5% der sidder i dem

Ja, det er meget almindeligt at folk(ogs rigtigt kokke-uddannede) siger det. Det er fordi at det meste af styrken sidder i frstolen, som ndvendigvis ogs m fjernes, hvis man vil fjerne frene(det er i hvert fald en meget langhret procces at fjerne frene uden frstolen). Af den grund tror mange at det er frene der sidder en masse styrke i, mens den egentlige grund til at man fjerner frene i virkeligheden er den, at frene er bitre.

--

Svar Send privat besked
Flemming Thunberg (Thun77)
Indlg: 29

Aalborg
27/04-2011 22:58

Ja, det er meget almindeligt at folk(ogs rigtigt kokke-uddannede) siger det. Det er fordi at det meste af styrken sidder i frstolen, som ndvendigvis ogs m fjernes, hvis man vil fjerne frene(det er i hvert fald en meget langhret procces at fjerne frene uden frstolen). Af den grund tror mange at det er frene der sidder en masse styrke i, mens den egentlige grund til at man fjerner frene i virkeligheden er den, at frene er bitre.

Okay, s blev man det klogere :-)

Svar Send privat besked
Emil Andersen (fnuuky)
Indlg: 38

Tnder
29/04-2011 22:47
At de bruger frdiglavet chilipulver i retterne er da godt nok det slveste jeg har set.. sdan 2 professionelle kokke, med et enormt udvalgt af spndene chilier, og s delgger de det hele med det frdiglavede chilipulver.. det er der jo overhovedet ingen grund til at bruge, nr de kan f samme og bedre smag fra alle de friske chilier de har liggende.

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4080, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: MashaAtoma
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)