Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
chiliolie mod smerter
Torben Ugle (uglen)
Indlg: 21

Herlev
27/09-2011 14:27

Hej, Jeg er i gang med at forsge mig med en chiliolie til huden mod smerter, er der nogen der har erfaring med det?Uglen

Svar Send privat besked
chiliolie mod smerter
Ilse Bech (Ilse)
Indlg: 324

Silkeborg
27/09-2011 15:37
Hej,
Det har jeg. Jeg har jvnligt nervebetndelse p siden af benet, som jeg har prvet at dulme emd en kraftig chili-olie.
Det fjernede den stikkende og ubehagelige fornemmelse i huden, men desvrre kun i kort tid. S kort at jeg gik helt vk fra forsget igen, havde faktisk helt glemt det. Mske skulle jeg have lavet en endnu strkere blanding. Det vil jeg prve nr det "brnder p igen.

vh Ilse
--

Svar Send privat besked
chiliolie mod smerter
Torben Ugle (uglen)
Indlg: 21

Herlev
10/10-2011 08:19
M man sprge hvordan du laver din olie.

--
Uglen

Svar Send privat besked
chiliolie mod smerter
Ilse Bech (Ilse)
Indlg: 324

Silkeborg
17/10-2011 14:30

--
Hej Torben.

-jeg hakkede bare nogle chilier og blandede dem i olivenolie. Ikke srlig videnskabeligt, men det skal alts vre en strk chiki- styrke 8-10 stykker for at det har en effekt, s pas p jne og andre sarte steder p kroppen!!!
vh Ilse
...er lige kommet hjem fra en tur sydover-ahhh- derfor svarer jeg frst nu.
Hvad har du tnkt dig at skulle bruge chiliolien til? Pas nu p ,det er noget hidsig stads:-)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3945, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: KDBicknellGedy
Antal Emner: 2210
Antal indlg: 18223 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)