Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hvordan kan det ske?
Karsten Pedersen (Karstenp)
Indlg: 70

Fredericia
16/02-2012 13:56
Hej alle :-)
Kort efter sommeren var overstet sidste r besluttede jeg mig for at kaste mig over projektet at dyrke lidt chili.

Hurtigt fik jeg indkbt 10 forskellige som jeg vurderede bde ville blive flotte og samtidig passe til mig med lidt forskellig styrke.

En del lsning p blandt andet Marias chiliside og chilifan samt bogen fra Toftegaard bragte mig en del tttere p mit lille projekt.

Efterret og vinteren kom, og lidt flere fr kom blev anskaffet - blandt andet gennem flere flinke mennesker herinde. Et frbrev eller to skulle der heller ikke ske noget ved at man deltog i ;-)

Fr blev set....spirede til sm fine planter....der blev holdt mandtal... 135 fine sm planter som et godt p vej. Alt sammen fordelt p ca 75 sorter.

Hvordan fanden kan det lige ske? Troede jeg havde kontrol over mig selv og kunne styre mig.... bare lige en til (to mere...nej tre... nej..)

Vil p det kraftigste advare folk mod at komme herind i dette ellers fantastiske forum - der findes s mange hjlpsomme mennesker som pvirker en og gr at det er svrt at styre sig ;-)

N men nr det er sagt - tak til alle jer "farlige" mennesker herinde, ingen nvnt - ingen glemt.

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?
Brian Gram Johansen (bgj)
Indlg: 43

Stenlse
16/02-2012 17:35
Ja, jeg er vist ramt at det samme... 88 planter fordelt p 36 sorter:-)
--

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?
Morten Pedersen (Mugge)
Indlg: 143

Esbjerg
16/02-2012 20:45
Man smider jo ikke ud nr der frst er en lille plante vel. ;)

--

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
16/02-2012 20:59

--
Det gr man helt sikkert ikke :)

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?

Fredericia
16/02-2012 21:41

--

--
Det er jo lige netop det. Og pludselig er der bare planter over det hele. Har ogs en masse andet jeg skal s men pladsen er nsten allerede fyldt op:-) selvom det hele nok har taget lidt overhnd er det jo meget hyggeligt alligevel

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?
Thomas Storch (Storch)
Indlg: 27

Bagsvrd
17/02-2012 07:36
Hej Karsten
hhh hvor er det sknt men ogs super fedt.Jeg startede ogs sidste r men nu er det get lidt over gevind.
Hele tiden lige en mere og den der har jeg da ikke og bla bla bla.
Derfor er dette forum jo fantastisk for der er altid en der er "vrre" end en selv.Sknt at blive bekrftet i at man ikke er helt skr men bare engageret i sine planter.
Jeg er nu oppe p 180 planter p 30 sorter men har da heldigvis plads til dem.

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?
Conny Srensen (Connys)
Indlg: 151

Nykbing sj.
17/02-2012 09:08

--
Ja...jeg ved heller ikke lige , hvordan det blev til s mange ;)

Min historie ligner Karstens...meldte mig ind p chilifan,
kbte 12 slags fr....:)

Vupti..17.02.12.

271 planter, fordelt p 154 sorter...:)

Jeg synes ogs det er s hyggeligt og har "mdt" s mange
nye pragtfulde plante nrder...;)

Conny

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?

Fredericia
17/02-2012 10:05

--
Som Thomas skriver er det sknt at blive bekrftet i at man ikke er helt skr. Specielt, nr man bliver mdt af hovedrysten hjemme... :-)

Synes ogs det er dejligt, at der altid er en der er "vrre", s bliver man da lidt bekrftet p den mde :-)

Svar Send privat besked
Hvordan kan det ske?
Conny Srensen (Connys)
Indlg: 151

Nykbing sj.
17/02-2012 10:58
Karstenp skrev:-- Som Thomas skriver er det sknt at blive bekrftet i at man ikke er helt skr. Specielt, nr man bliver mdt af hovedrysten hjemme... :-) Synes ogs det er dejligt, at der altid er en der er "vrre", s bliver man da lidt bekrftet p den mde :-)

--

:)

P.S. Har set 39 forskellige tomat sorter......forlbig ;)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3836, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: uapedNaw
Antal Emner: 2207
Antal indlg: 18219 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)