Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Ryd op i dyrknings posten
Jan Blank (honza1975)
Indlg: 16

Viborg
06/03-2012 10:25
Hej alle sammen,
Der er lidt noget uorganiseret kaos i Dyrkningsposten p forummet.

Kunne men evt. forestille sig at opdele den lidt i undergrupper, s som Spirer, voksne planter, q&a?

Jeg syntes kontinuerligt jeg finder guldkorn fra bde Kim og Anja og andre, men de drukner lidt i at mngden er enorm.
--
Chili Newbie

Svar Send privat besked
Erling Rohard (Erling Rohard)
Indlg: 148

Snderjylland
08/03-2012 07:12
Men hvad s nr der er trde der vedrrer flere kategorier? Jeg synes man br vre god til at beskrive emnet (opfordres hertil) og s er det samlet i dyrkning - det andet vil ogs kunne medfre uoverskueligheder... mske :)

mvh.

honza1975 skrev:Hej alle sammen,
Der er lidt noget uorganiseret kaos i Dyrkningsposten p forummet.

Kunne men evt. forestille sig at opdele den lidt i undergrupper, s som Spirer, voksne planter, q&a?

Jeg syntes kontinuerligt jeg finder guldkorn fra bde Kim og Anja og andre, men de drukner lidt i at mngden er enorm.
--
Chili Newbie

--
Erling Rohard

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
08/03-2012 08:08

--
Mske kunne man f muligheden for at lgge et par stikord ind, nr man opretter sit indlg, som der s kan sges p?

Jeg ved, at der er en sgefunktion nu, men det ville fungere bedre, hvis man var bevidst om at lgge nogle mere mlrettede sgeord ind :)

Svar Send privat besked
Erling Rohard (Erling Rohard)
Indlg: 148

Snderjylland
08/03-2012 09:03
Hej Anja - ja jeg tnkte netop ogs lige p det p vej til arb.

men mske ellers "tags" man kunne klikke p, som blev "tilfjet" trden / overskrften p en mde og kunne sge direkte p ved at klikke p dem... virker p blogspot (ses til hjre lidt nede p bl.a. min blog musikkzag.blogspot.com ... de kaldes her "etiketter" ... obs det var ikke ment som spam jeg nvnte min musikblog, kun fordi jeg synes det virker perfekt med de etiketter, jeg overhovedet nvner det herinde... hver trd / hvert indlg kan forsynes med en til flere etiketter, man kan selv oprette flere nye etiketter ved at skrive dem i feltet nr man opretter indlg, og det virker som en drm, hvis man klikker p det emne man vil lse om vises alle de indlg med pgldende etiket)
--
Erling Rohard

Svar Send privat besked
Jan Blank (honza1975)
Indlg: 16

Viborg
08/03-2012 11:30
Klasse.. det var sdan set ogs en noget mere fornuftig lsning.

S skal vi bare finde hvor Kim nu har gemt sig igen :)
--
Chili Newbie

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
08/03-2012 12:20
Erling Rohard skrev:Hej Anja - ja jeg tnkte netop ogs lige p det p vej til arb.

men mske ellers "tags" man kunne klikke p, som blev "tilfjet" trden / overskrften p en mde og kunne sge direkte p ved at klikke p dem... virker p blogspot (ses til hjre lidt nede p bl.a. min blog musikkzag.blogspot.com ... de kaldes her "etiketter" ... obs det var ikke ment som spam jeg nvnte min musikblog, kun fordi jeg synes det virker perfekt med de etiketter, jeg overhovedet nvner det herinde... hver trd / hvert indlg kan forsynes med en til flere etiketter, man kan selv oprette flere nye etiketter ved at skrive dem i feltet nr man opretter indlg, og det virker som en drm, hvis man klikker p det emne man vil lse om vises alle de indlg med pgldende etiket)
--
Erling Rohard

--
Nemlig ja - det er en fed funktion! Vi m krydse fingre for, at Kim kan finde tiden til at pille lidt :)

Har ogs en blog/havedagbog, som handler om mine planter: http://anjasdrivhus.blogspot.com/

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3836, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: uapedNaw
Antal Emner: 2207
Antal indlg: 18219 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)