Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Drivhus
Morten Pedersen (Mugge)
Indlg: 143

Esbjerg
05/04-2012 21:17
Endelig kom dagen hvor der rigtigt er blevet taget hul p det nye drivhus eventyr. Og sikke en dag - solen har bagt godt og grundigt og givet os en god varme at arbejde i. Soklen til mit nye 11 kvm drivhus er blevet sat op og kan nsten ikke vente til drivhuset ogs skal op.

Der skal dog lige graves lidt igen inden det er tid og med det vejr de lover de nste par dage kommer jeg nok til at vente lidt med det.

center

Jeg er dog stadig lidt i tvivl om hvordan jeg i sidste ende montere drivhuset p soklen. Hlder nok mest til en god rem af tr. men der er jo ogs muligheden for at montere drivhuset direkte p soklen. Kommer tid kommer rd.. ;)

/Morten
--
http://muggeb.blogspot.com/

Svar Send privat besked
Drivhus
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
05/04-2012 21:45

--
Mit er monteret direkte p soklen med nogle lange skruer ned i en gang epoxy.

Bagefter lste jeg, at man kunne lgge tagpap imellem - kan dog ikke lige huske grunden :)

Mske for at ttne, for mit er ikke helt tt i kanten, s p et eller andet tidspunkt hber jeg at f taget mig sammen til at lgge en stribe silicone...

Fedt med dit drivhus - du kommer til at nyde det!

Svar Send privat besked
Drivhus
Vivi Nordestgaard (Vivi)
Indlg: 257

Gl. Brabrand
06/04-2012 06:31
Vi har netop sat vores p en rem med hjrnestolper sat i trbeton, men har s ikke lavet stensokkel under.

Det ser flot ud Mugge - sknt at komme i gang, ikke ;)

Svar Send privat besked
Drivhus
Morten Pedersen (Mugge)

Esbjerg
06/04-2012 06:54
LED-dyrker skrev:
--
Mit er monteret direkte p soklen med nogle lange skruer ned i en gang epoxy.

Bagefter lste jeg, at man kunne lgge tagpap imellem - kan dog ikke lige huske grunden :)

Mske for at ttne, for mit er ikke helt tt i kanten, s p et eller andet tidspunkt hber jeg at f taget mig sammen til at lgge en stribe silicone...

Fedt med dit drivhus - du kommer til at nyde det!

Hej Anja

Min mure har ogs stilt en rulle murepap som han mente jeg skulle bruge s soklen ikke kommer til at st og trkke vand ind ved ikke om det ogs har den virkning at det ogs ttner

Men ja det bliver lkkert at g fra 1kvm til et 11 ogs selvom det ikke blev den store forkromet lsning.

Morten

--

Svar Send privat besked
Drivhus
Morten Pedersen (Mugge)

Esbjerg
06/04-2012 06:56
Vivi skrev:Vi har netop sat vores p en rem med hjrnestolper sat i trbeton, men har s ikke lavet stensokkel under.

Det ser flot ud Mugge - sknt at komme i gang, ikke ;)

Det er super sknt at komme rigtigt igang. Nu mangler vi bare det gode vejr s vi kan komme igang med at grave det sidste ud.

Morten
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3945, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: KDBicknellGedy
Antal Emner: 2210
Antal indlg: 18223 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)