Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
De nederste blade er gule?
Simon Nielsen (Newbi)
Indlg: 64

7400
13/08-2008 16:12

-- Ved godt det ikke er chilier men det er vel i familie.
Mine tomatplanters nederste blade er gule og det spreder sig stille og roligt op. De str ude p min vestvendte terresse. Jeg har vandet dem godt- mske rigeligt, kan det vre grunden? Og s har de fet lidt marsvine hmhmmer som gdning.
Nogen som ved hvad jeg kan gre?

Svar Send privat besked
Simon Nielsen (Newbi)
Indlg: 64

7400
23/08-2008 13:44

--
Tror selv jeg fandt svaret. Mine potter er for sm s rodnettet bliver drligt. Kan det passe?

Svar Send privat besked
Brian Jakobsen (Crunzh)
Indlg: 7

rhus
24/08-2008 22:47

--
Jeg har i al fald oplevet meget med mine chilier at bladene bliver gule og falder af. Mit problem er at jeg bor i lejlighed, og derfor er meget fedtet med hvor meget plads og dermed jord jeg kan give mine planter. De fleste planter str stadig i 10-12 cm. potter, og krver omhyggelig vanding og gdning for at de overlever. Jeg har mttet smide enkelte planter ud pga. at rdderne rdnede. Min Chocolate Habanero tabte p et tidspunkt 95% af sine blade, og jeg troede egentlig den var dd, men jeg fik liv i den igen, s nu ligner den et meget lille tr med en krone af blade og en hj stamme.

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3945, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: KDBicknellGedy
Antal Emner: 2210
Antal indlg: 18223 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)