Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
1 times udsendelse om chili
Mona Pedersen (Mona)
Indlg: 15

Sor
07/10-2008 13:50
--
Hej,
Jeg har netop fet nyhedsbrev fra Gartneri Toftegaard.
"En hel times udsendelse om chili fra Gartneri Toftegaard p DR2: Naturtid hedder programmet, som sendes nu p lrdag d. 11 okt. Kl. 18.20, som ja.. denne gang handler om chili"
Og de har stadigvk chili lakrids til salg!
Jeg har dem, og der er virkelig smag af chili, og det er ikke salmiaklakrids! :-)
Hej igen fra Mona

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
08/10-2008 21:46
Mona skrev:--
Hej,
Jeg har netop fet nyhedsbrev fra Gartneri Toftegaard.
"En hel times udsendelse om chili fra Gartneri Toftegaard p DR2: Naturtid hedder programmet, som sendes nu p lrdag d. 11 okt. Kl. 18.20, som ja.. denne gang handler om chili"
Og de har stadigvk chili lakrids til salg!
Jeg har dem, og der er virkelig smag af chili, og det er ikke salmiaklakrids! :-)
Hej igen fra Mona

psss det str ogs i en nyhed her p forsiden :-)
Men godt at du ogs lige nvnte der herinde p forummet s dem der ikke ser forsiden ogs bliver informeret.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
09/10-2008 10:48
Jeg s det for eksempel ikke p forsiden ;-) S tak Mona.
Desvrre har DR besluttet at deres netTV (en eksperimental ting, de har gang i hvor man kan se mange af DR1 og DR2 programmerne streaming) besluttet at man kun kan gre dette med Dansk IP adresse. S er det jo bare man tnker at folk med Dansk IP adresse lige s godt kan se det i TV, som jo stadig er en del bedre kvalitet.
v generelt...
--

Svar Send privat besked
Simon Nielsen (Newbi)
Indlg: 64

7400
09/10-2008 16:51
Jeg s det heller ikke lige p forsiden der s...takker. Men det er da en udsendelse som kommer p harddiskrecorderen for sure :)s man kan se guldkornene igen og igen og igen og...n.

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
11/10-2008 19:19

Det er et rigtigt godt program og der kommer rigtigt mange spndende fakta frem omkring dyrking, sygdom og sorter. Dem der ikke har set programmet endnu, s genudsendes det i morgen sndag kl 15 og vil ogs kunne ses p http://www.dr.dk/dr2/naturtid/

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
13/10-2008 21:46
problemet med upload af billeder opstr hvis i forsger at uploade nogle billeder som fylder alt for meget. alt over 1mb i strrelse br i undg
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
13/10-2008 21:46
Chilifan skrev:problemet med upload af billeder opstr hvis i forsger at uploade nogle billeder som fylder alt for meget. alt over 1mb i strrelse br i undg
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Den skulle s have vret i en anden trd :-)
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
19/10-2008 21:51
Til dem som gerne vil se programmet i deres mediaplayer (eller vil forsge at downloade det), s kan de bruge flgende link:
Chiliprogram i Naturtid
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Poul Mller (iceman)
Indlg: 17

Lsning
07/11-2008 22:35
De der chililakrids er det nogen man kan kbe, og hvor, jeg har kikket p toftegaards hjemmeside men der kan jeg ikke finde dem. Med hensyn til programmet s vil min eksplorer ikke vise dr klip, fr en fejl som de pstr betyder overflow p serveren, men det er der 24-7 s det passer vist ikke helt.
--
Hilsen Poul E Mller
Iceman

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4047, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: DaryaNaKo
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)