Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Chilipulver
Jacob Jensen (jacopeno)
Indlg: 39

Skanderborg
28/07-2013 20:26
Hej med jer alle samme.

S er ssonen i igen.

Jeg havde nogle trrede chili fra sidste r, og var lige ved at smide dem ud, da jeg kom i tanke om, at de kunne f en tur i blenderen.

Som sagt s gjort.

right

En blanding af nogle cayenne og to andre slags der ikke var s strke.

Men jeg skal lige love for, at det der kom ud af det var strkt, p trods af, at de nu er et r gamle.

S det kan helt klart tilrdes, hvis i har gl. trrede chilier til at ligge.

vh. Jacob

--

Svar Send privat besked
Chilipulver
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
29/07-2013 15:55

--
Men pas p, nr I bner for beholderen - lad den gerne st et stykke tid, til det fine stv har lagt sig... Det er ikke ret fedt at indnde :(

Svar Send privat besked
Chilipulver
Dennis Petersen (MrMenace)
Indlg: 8

Kalamata - Greece
03/12-2013 08:26

--
Det var da godt nok en voldsom kkkenmaskine du har fundet frem der til det delikate stykke arbejde :p
Alt for meget af det fine chili stv gr da til spilde?
og den gr ikke arbejdet srlig fint...
Selv har jeg en lille elektrisk kaffe mlle som jeg bruger til at lave pulver af mine trrede chilier, den knuser det hele ogs fr og det fine pulver man fr ud af det fylder nsten ingen ting og man kan let fylde sine krydderi beholdere op og markerer dem med hvad for en slags chili man har lavet pulver af og fyldt i.... :)

Men sdan gr vi jo alle sammen tingene s forskelligt, nogle foretrkker at justerer deres antenne med en hammer mens andre foretrkker en skruetrkker ;)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3704, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Peteroraws
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)