Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Spisning af chili
Rasmus Jrgensen (Rasmus Jrgensen)
Indlg: 5

Vildbjerg
22/11-2013 07:18
Hej

Jeg er ret ny inden for faget men syntes det er rigtig spndende. Jeg har derfor kbt en chili plante, Trinidad scorpion moruga blend. Jeg har flere gange smagt frugterne men jeg har kun smagt skriver af op til en halv centimeter tykke. Mit sprgsml er s, vil det vre meget strkere at spise en hel frugt i forhold til bare at spise en skive som nok svare til en tredjedel af frugten?

MVH Rasmus Jrgensen
--

Svar Send privat besked
Spisning af chili
Lars VB (Bergowitz)
Indlg: 8

7480
22/11-2013 14:01
Det kommer an p hvilken ende du tager af. Hvis du lige nrkler stilken af og s skrer en skive fra toppen s er du nok ved at vre der. Der er mest frstol og fr i den ende. Jeg har dog ikke selv prvet endnu. Men ellers en heftig sag som begynder chili :-)
--

Svar Send privat besked
Spisning af chili

Vildbjerg
22/11-2013 14:11
tak for svaret :) skar nok omkring i midten af chilien :) men lidt strkere vil den nok vre nr man s spiser en hel.

--

Svar Send privat besked
Spisning af chili
Lars VB (Bergowitz)
Indlg: 8

7480
22/11-2013 14:20
Jeg har som sagt ikke selv lige haft modet endnu til at prve til med den, men har svoret at i r skulle det vre. Hvis du har mod p at dyrke andre sorter under lys indenfor s sig til. Jeg har sat lidt forskelligt som s smt er p vej op og det ser ud til vi bor i samme by.

--

Svar Send privat besked
Spisning af chili
Scion Stem (scion)
Indlg: 341

N.SJ.
26/11-2013 00:42
Den mde du dyrke planten giver dig anderledes heat. Det kunne vre strk eller medium eller ingen varme. Et korrekt dyrke Scorpion Moruga Blend er ekstremt strk, kan selv en lille brik giver dig kraften i denne chili.

Scion

--

Svar Send privat besked
Spisning af chili

Vildbjerg
26/11-2013 09:27
Bergowitz skrev:Jeg har som sagt ikke selv lige haft modet endnu til at prve til med den, men har svoret at i r skulle det vre. Hvis du har mod p at dyrke andre sorter under lys indenfor s sig til. Jeg har sat lidt forskelligt som s smt er p vej op og det ser ud til vi bor i samme by.

--

Det har jeg mod p, men regner frst med at plante noget p den anden side af Jul, men s kunne vi lige snakke sammen der. :)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3704, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Peteroraws
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)