Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Grej...
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
26/02-2009 11:54
Hejsa.
Det var rart med en lille snak om skilte. Men det kunne da ogs vre spndende og hre hvad I andre bruger af lys og varme. Man kan jo hurtigt g hen og blive ret nrdet og f bygget nogle vrre dimser. Man er jo ogs ndt til at vre ret kreativ, nr man kun har begrnset plads (nr man nu har et liv ved siden af chilierne).
Jeg har selv bygget en slags "bnk" med 90W gulvvarme som gr at jeg kan holde 28-30 grader i minidrivhuset. Og s har jeg en masse lysstofrr hen over. Bare almindelige billige fra byggemarkedet og mest almindeligt hvidt lys, men ogs et enkelt af Osrams flora rr. Det fungerer vist meget fint. Det kan godt ses p elregningen men det lber ikke helt lbsk. Og mod at tapetsere den fik jeg lov at stille den i stuen ;-) Se billede.
right

I klderen har jeg ogs et omrde med et 4x18W lysrrsarmatur. Der har jeg stuvet s mange planter sammen som muligt. Jeg lavede ogs en experimental lampe af en masse LED'er, men er stadig ikke sikker p hvor godt den virker. Men det er da meget knt... Se billede.
right

Til forret ryger det meste i drivhuset. Et gammelt et p gavlen af huset, men solen kan skinne ind og varmen kan blive der, s det virker vel efter hensigten.

Fortl endeligt hvad I har gang i og pral gerne! Helst med billeder!

Mvh Mads.

--

Svar Send privat besked
Grej...
Brian Hub (Gawc)
Indlg: 17

Kbenhavn SV
26/02-2009 21:00
Spndende :)

Er desvrre ikke kommet s langt endnu, men skal have et apperatur til netop noget vkstlys af en slags, nr jeg har fudnet ud af noget mere om det :)
--

Brian

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4047, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: DaryaNaKo
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)