Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Tak for en fint forum :)
Maria M (Maria)
Indlg: 308

Kbh.
16/08-2009 14:40
Jeg har lnge fulgt med p sidelinien uden at vre registeret. Men nu m det vre p sin plads med et tak, til alle jer skribenter.

Det er mit frste r som chilidyrker, og jeg har nydt godt af jeres tips og trick samt interessante indlg. I r startede sent ud og jeg har gennem et stykke tid fet samlet 7 arter ind til vindueskarmene og hsten er s smt i gang. Hvem, der bare havde mere plads :) Men med lidt planlgning er jeg sikker p, at jeg kan finde lidt familiepleje til de kre planter nste r.

De bedste hilsner

Maria

--

Svar Send privat besked
Simon Nielsen (Newbi)
Indlg: 64

7400
20/08-2009 21:29
Hej Maria.

Ja det er dejligt nr folk hjlper hinanden og det bliver psknnet...hvorfor er det ikke altid sdan :)

Mvh Simon.

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
24/08-2009 13:09
Tak for de rosende ord. ren skal bestemt g til forummets brugere som er gode til at hjlpe hinanden. Det kan ogs ses p medlemstallet som nsten stiger hver eneste dag.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
11/09-2009 07:37
Hej Kim.
Ja, forummet du har her er rigtigt fedt! Altid god tone og hjlpsomme folk.
Jeg har dog et forslag til ndring:
Det er jo uden tvivl sektionen om dyrkning, der har flest indlg! Og det er jo kun seneste indlg man ser p forsiden, s hvis ikke man klikker ind p selve sektionen, misser man en masse indlg.
Hvad med at dele den op i flere afsnit?
Sdan noget som: Spiring/opstart, Vkst/gdning, Bestvning/frugter, Sygdomme/problemer, Identificering af planter, Lys, drivhus, osv...
Bare et forslag...
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3877, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: ReirdreJeago
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 3, denne uge: 3, denne mned: 3)