Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Interessant link...
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
04/04-2010 13:34

-- cayenne

En masse om de helbredsmssige fordele ved chilier. Nrmere bestemt cayenne... Ret interessant...
Jeg prvede at se om, der var nogen grund til det skulle vre cayenne, men kunne ikke finde noget konkret. Jeg tror nu stadig p at alle chilisorter har lignende effekt.

Svar Send privat besked
Interessant link...
Ole Christensen (OleTC)
Indlg: 163

Vanlse
05/04-2010 13:18
Det ville vre fint med referencer til kliniske afprvninger. eller lidt beskrivelse af forfatteren.
Som det str, kan det vre en eller anden charlatan. I hvert fald tror jeg ikke, at man som det frste skal prve at kurere et hjerteanfald med en dosis cayenne-drik.....
Hjst p sig selv i hvert fald.
--
Ole TC

Svar Send privat besked
Interessant link...
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
06/04-2010 20:00
Nej, der er klart nogle af de ting, der psts, der er nemmere at tage serist end andre. Men jeg tror p at chilien pvirker stofskifte, blodomlb med videre. Og ja, det kunne vre fedt med tal p...
Og det er nok de frreste, der render rundt med en teskefuld cayenne i tilflde af at nogen skulle f et hjerteanfald, heh...
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3709, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: oapedNaw
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)