Chili forummet
Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.
Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Mini Drivhus
Kim Larsen (Pharao) Indlæg: 159 Vorbasse 15/05-2010 13:11 ![]() |
For ca. 6 måneder siden byggede jeg et minidrivhus af polycarbonat limet godt sammen med akvariesilicone, i den tid det skulle bruges var det 100% tæt (ikke en dråbe på gulvet). Idag skulle det så tømmes helt, de sidste planter blev omplantet, det meste vand tømt ud ved vandslange/hævert, det sidste vand ville jeg da lige have med, så løftede lidt i den ene nede og hvad skete der så?, jo sider og ende slap bunden, så de sidste 5-10L vand væltede ud på gulvet. Så nu må jeg gå i tænkeboks og opfinde et nyt mini drivhus til næste sæson, der som det gamle kan/kunne have ca. 100stk. af de små potter man kan købe ved barneydk, det skal bare laves lidt anderledes, så det ikke falder fra hinanden når det skal sættes til side. Men ud over det, så har spiringssæsonen været meget god, har vel haft 90% spiring, så nu har jeg ca. 125 chili planter (af meget forskellig art) 2-3 stk af hver, 26 cherrytomat planter hvor der er 2 af hver og så lige 2 mini/skole agurk, men kun små 20kvm drivhuse at have dem i, det bliver sgu nok en jungle at finde rundt derude ![]() -- |
 |
Mini Drivhus
Søren Nielsen (Frustrator) Indlæg: 127 Sdr. Omme 16/05-2010 09:27 ![]() |
Ville nu gerne have et noget større drivhus á la det, som Barney er ved at bygge hjemme hos ham selv (følger ivrigt projektet på Facebook). Meeeeeeeen det kniber nok lidt i en almindelig parcelhushave og med en almindelig indkomst ![]() -- <<-- FRUSTRATOR -->> |
 |
Mini Drivhus
Kim Larsen (Pharao) Indlæg: 159 Vorbasse 16/05-2010 09:34 ![]() |
Lang tid siden vi har hørt fra dig Søren, men er da mega rart du er tilbage ![]() Skriver manden, der kun lige er kommet på facebook GGG -- |
 |
« Tilbage til forum oversigt.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar.
Forum Statistik
Brugere: 5133, heraf online: 0 stk ()Seneste tilmeldte: AprilDrilm
Antal Emner: 2223
Antal indlæg: 18248 (i dag: 0, denne uge: 0, denne måned: 3)