Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Mini Drivhus
Kim Larsen (Pharao)
Indlg: 159

Vorbasse
15/05-2010 13:11
For ca. 6 mneder siden byggede jeg et minidrivhus af polycarbonat limet godt sammen med akvariesilicone, i den tid det skulle bruges var det 100% tt (ikke en drbe p gulvet).

Idag skulle det s tmmes helt, de sidste planter blev omplantet, det meste vand tmt ud ved vandslange/hvert, det sidste vand ville jeg da lige have med, s lftede lidt i den ene nede og hvad skete der s?, jo sider og ende slap bunden, s de sidste 5-10L vand vltede ud p gulvet.

S nu m jeg g i tnkeboks og opfinde et nyt mini drivhus til nste sson, der som det gamle kan/kunne have ca. 100stk. af de sm potter man kan kbe ved barneydk, det skal bare laves lidt anderledes, s det ikke falder fra hinanden nr det skal sttes til side.

Men ud over det, s har spiringsssonen vret meget god, har vel haft 90% spiring, s nu har jeg ca. 125 chili planter (af meget forskellig art) 2-3 stk af hver, 26 cherrytomat planter hvor der er 2 af hver og s lige 2 mini/skole agurk, men kun sm 20kvm drivhuse at have dem i, det bliver sgu nok en jungle at finde rundt derude :)
--

Svar Send privat besked
Mini Drivhus
Sren Nielsen (Frustrator)
Indlg: 127

Sdr. Omme
16/05-2010 09:27
Ville nu gerne have et noget strre drivhus la det, som Barney er ved at bygge hjemme hos ham selv (flger ivrigt projektet p Facebook).

Meeeeeeeen det kniber nok lidt i en almindelig parcelhushave og med en almindelig indkomst ;o)

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Mini Drivhus
Kim Larsen (Pharao)
Indlg: 159

Vorbasse
16/05-2010 09:34
Lang tid siden vi har hrt fra dig Sren, men er da mega rart du er tilbage :)

Skriver manden, der kun lige er kommet p facebook GGG
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3877, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: ReirdreJeago
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 3, denne uge: 3, denne mned: 3)