Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Chili blog
Christian Falck (Christian Falck)
Indlg: 14

Nordsjlland
23/09-2010 14:55

--
Er der nogen der ved hvordan jeg kan oprette en chili blog. nr jeg prver fr jeg bare denne besked...

Fatal error: Cannot redeclare class UserInfo in /home/www/web15/html/lifetype/class/dao/userinfo.class.php on line 371

Svar Send privat besked
Chili blog
Maria M (Maria)
Indlg: 308

Kbh.
24/09-2010 17:33
Hej Christian

Funktionen har desvrre ikke virket lnge :(

-

Svar Send privat besked
Chili blog
Christian Falck (Christian Falck)
Indlg: 14

Nordsjlland
26/09-2010 17:44
Okay tak for svaret :D

Svar Send privat besked
Chili blog
Mario Rabinovich (Mario1221)
Indlg: 1

rhus
26/09-2010 18:06
Hej,
Jeg har hstet mine jalapeos idag,som er meget flotte, men overhovedet ikke strke. De smager som grnne peberfrugter.
Er nogen der kan fortlle mig hvad jeg kan gre for at f dem strke.Jeg var ndt til at hste nu, da planten var ved at d.
--
Mario

Svar Send privat besked
Chili blog
Maria M (Maria)
Indlg: 308

Kbh.
26/09-2010 20:13
Hej Mario

Der er flere herinde, der har haft jalapenos, som ikke helt levede op til deres forventninger med hensyn til styrke. De bliver ikke strkere af at ligge desvrre.

Hvis du skal sylte dem, s kom en eller flere strkere chili med ned i glasset. De br ogs i sig selv blive lidt strkere syltede, hvis frstolen og isr det verste af frstolen er med (det hvide, som frene sidder i, hvor ja man kan vel kalde det styrkekirtlerne, der producerer capsaisin sidder).

--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4000, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: lamstoreglue
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)