Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Leder efter billeder
Maria M (Maria)
Indlg: 308

Kbh.
19/10-2010 16:07
Hej Alle

Jeg leder efter lidt chili-billeder, som jeg m bruge p min hjemmeside/blog. Hjemmesiden er ikke kommerciel, men en hyggeside. Billederne vil f sat copyright og navn p.

Jeg mangler mere prcist:

- Nrbillede af en frutescensblomt. Herudover gerne et billede af en tabascoplante og en tabascofrugt alternativt en piri piri.

- Nrbillede af en pubescensblomst. Herudover gerne af en plante, hvor man kan se de sm fimrehr/det ldne trk.

- Nrbillede af en bhut jolokia blomst og et af en bhut-chili (helst den aflange spidse).

Smil fra

Maria

--

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
20/10-2010 09:01
Jeg har muligvis billeder af blomsterne men desvrre ikke planterne.
Jeg har set andetsteds at du beskriver chili p en forstelig og saglig mde og tnkte og du ikke har lyst til at vre skribent her p siden ogs? Der kunne godt bruges lidt nye artikler nemlig og min tid er desvrre blevet noget kort til at jeg kan n at skrive s meget.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Maria M (Maria)

Kbh.
20/10-2010 16:10
Hej Kim

Herligt med blomsterbillederne :) Jeg skriver en privatbesked, s kan vi mske ogs snakke om du havde bestemte artikler i tankerne.

Smil fra

Maria
--

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
20/10-2010 18:20
v ogs... Jeg ved at der stadig er et par blomster p min Locato, og jeg havde endda et studie bygget op p arbejde i dag, da jeg skulle fotografere mine gojiplanter...
Og nu er det blevet mrkt...
Jeg ser lige om det lykkes de nste par dage, men det er langt fra sikkert...
--

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Maria M (Maria)

Kbh.
21/10-2010 18:32
v, ja s skulle jeg have vret lidt hurtigere ude. Tnkte jo nok, der potentielt var lidt pubescensbilleder hos netop dig. Hvis det lykkes vil det vre dejligt, hvis ikke s m det vente til nste gang der er blomster.

Smil fra

Maria

--

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Niels Hunniche (NielsHunniche)
Indlg: 152

Tommerup
21/10-2010 19:14
Jeg har en Bhut Jolokia yellow project, som blomstre lige nu, men dens blomster er mildest talt kedelige, kan da godt smide et par fotos imorgen.

mail til mig

niels snabel a hunniche.dk
--
Niels Hunniche

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Maria M (Maria)

Kbh.
21/10-2010 20:04
Tak, Niels. Mail er sendt.

Efterrshilsner

Maria
--

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
23/10-2010 14:39
S kom der sgu en skn solskinslrdag eftermiddag!
Ikke helt skn nok til at min Locato ville folde sine blomster ud, men min snart to r gamle Orange Rocoto havde en enkelt blomst, der gerne ville slikke lidt sol... Ikke helt udfoldet, men det er faktisk sjldent at puberne gr det, har jeg lagt mrke til...
N, men de tre nedenfor er det bedste, jeg har at byde p... Hvis de har interesse (i fuld oplsning), s mail til mads(at)msch.dk.
Billederne er skudt i RAW og er tweaket en smule, skal jeg lige indrmme... Men ikke photoshoppet!
right
right
right

--

Svar Send privat besked
Leder efter billeder
Maria M (Maria)

Kbh.
24/10-2010 15:12
Hej Mads

De er mgtige, tak! Jeg sender en mail :)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3836, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: uapedNaw
Antal Emner: 2207
Antal indlg: 18219 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)