Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Stem i foto konkurrencen 2011
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
27/09-2011 21:49
AFSTEMNING
Alle som er medlem herinde p siden kan stemme 1 gang p det billede de synes er bedst.
Afstemningen kan findes ved at logge ind her p siden og s trykke p det link der hedder "genveje" i menuen (yderst til hjre).
Afstemningen krer indtil den 15.oktober

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Jes Christensen (Jes Christensen)
Indlg: 605

Lsning
27/09-2011 23:30
Kim
Jeg skal lige hre om der er nogen speciel rsag til at alle billeder ikke er med.?
--
<'))))><( Hilsen Jes Christensen )

Svar Send privat besked
Bjarne Hjlund (barneydk)
Indlg: 286

Rimmerhus, DK
28/09-2011 08:10

--
;) Sikkert af samme rsag som at der er 16 finale billeder i stedet for 10 som annonceret i oplget ;)

Svar Send privat besked
Jes Christensen (Jes Christensen)
Indlg: 605

Lsning
28/09-2011 12:10
Du har mske ret Bjarne.
Tror nu mest p at mine billeder er pillet fra fordi de var for gode. HA HA HA ;)

Syntes nu aligevel i skal se dem, s de kommer her.

right

right

--
<'))))><( Hilsen Jes Christensen )

Svar Send privat besked
Andreas Kyster (akyster)
Indlg: 126

Glamsbjerg
28/09-2011 12:26
Jeg synes pistolbilledet er SK*** godt !

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
28/09-2011 16:03

Hejsa,
Jes dine billeder m vre fanget af spam filteret eller lignende, for kan i hvert fald ikke finde dem nogen steder. Jeg har tilfjet dem til afstemningen nu.

Jeg valgte at alle billeder alligevel lige s godt kunne komme med i konkurrencen, nu hvor der kun er 18 billeder i alt.
Reglen med 10 stk var mere fordi vi i dag er over 1200 brugere herinder og med 2 billeder hver kunne det blive til ganske mange. Tilsyneladende var tilslutningen til konkurrencen ikke s stor som den kunne have vret og derfor er alle med.
Hvis andre har sendt billeder og de ikke er p, s send mig en besked ASAP.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Allan Olivarius (AllanOlivarius)
Indlg: 21

Vanlse
30/09-2011 12:40
Hvem kan sige hvilke chili art er p billede 15
--
Allan

Svar Send privat besked
Bjarne Hjlund (barneydk)
Indlg: 286

Rimmerhus, DK
30/09-2011 20:48

--
Billede nummer 15 (og 16) er en Bhut Orange Copenhagen, en muteret chili der arbejdes HRDT p at f stabiliseret :) Den har en helt fantastisk appelsin aroma og en Bhut Jolokia styrke!

Svar Send privat besked
Ilse Bech (Ilse)
Indlg: 324

Silkeborg
01/10-2011 15:39
Bjarne,
-er det nogle fr du har? ummm, Bhut Jolokia med appelsinsmag:-)
vh Ilse
--

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
09/10-2011 22:20
For en god ordens skyld vil jeg lige nvne at alle stemmer der bliver indgivet vil blive tjekket for snydt. Derfor kan det viste resultat der er i afstemningen lige nu godt vre forkert. S drop snydet og hold jer til den rlige vej :-) Alle de gense snydemetoder plejer systemet bag afstemningen at kunne gennemskue og jeg kan allerede nu se at flere stemmer er markeret som mistnkelige (f.eks. hvis folk tilgr afstemning via proxy, stemmer flere gange osv).

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
sren larsen (Friis )
Indlg: 36

hrsholm
10/10-2011 20:15
Dem er jeg en af - beklager.
Jeg har stemt p mit billede 2 gange, men det var af ren tvivl, da afstemningssedlen stod frisk p skrmen da jeg loggede ind en dag efter jeg havde afgivet stemme, og jeg blev derfor i tvivl om min afstemning var registreret.

Svar Send privat besked
sren larsen (Friis )

hrsholm
11/10-2011 11:57
Ved du hvad Kim Schultz - Jeg er ved at blive lidt pas p dig.
Du skulle til Indien under "Bjarnes" chilifestival, DU meldte afbud, men de folk som skulle lave burgere - de burgere som vi stemte om, fik du aldrig meldt afbud fra, og de dukkede simpelthen bare ikke op. Bjarne havde nerver p hele fredagen, han kunne ikke forst det, og kl 0900 lrdag morgen, mtte vi tage en beslutning - selv at etablere grill og f hentet plser og chikenwings.
Endvidere skulle der afstemmes i din fotokonkurrence, da alle fotos skulle vre indleveret til chilifestivalen - De fotos dukkede aldrig op, og vi hrte intet.
Nu tillgger du os dunkle motiver i din fotokonkurrence - at vi snyder.
Og Resultatet af konkurrence skulle vre annonceret d 10.10 -
Det er ikke sket, og i dag er det jo d 11.10.
Ved du hvad Kim Schultz, - mske skulle du dmpe ambitionsniveauet :-(
mvh
Sren Friis Larsen

Svar Send privat besked
sren larsen (Friis )

hrsholm
11/10-2011 12:17
Jeg ser nu, at min kritik omkring afstemningstidspunkt er forkert - da fotokonkurrencen kre til den 15.10. Det beklager jet.
mvh
Sren Friis Larsen

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
12/10-2011 22:49
Kre Sren,
Jeg er da ked af at du ikke er tilfreds med det frivillige arbejde jeg foretager mig.

At mit job (der hvor jeg tjener penge) vlger at sende mig til indien med 2 dages varsel er desvrre ikke noget jeg har megen magt over eller ville kunne forudse - det er normalt ikke min tjans men jeg var eneste de kunne sende.

Jeg ringede rundt til grill bekendtskaber dagene op til og fortsatte med at sge folk efter at jeg var taget til indien. Om onsdagen var der styr p det og der var fundet en ekstra mand til at st for "forarbejdet". Torsdag aften (dansk tid, dvs. efter sengetid i Indien) fr jeg s at vide at personen er sprunget fra igen.
Jeg spurgte de sidste jeg kunne komme p og tilbd dem at betale for det + de kunne beholde alt overskud fra salg. Men folk havde simpelthen ikke mulighed for det.

Til sidst sendte jeg mails og sms til Per, som hele tiden var planlagt at vre min grillhjlper under arrangementet om han i det mindste ikke kunne kbe ind til hotdogs og s lave dem s folk kunne f mad. Bjarne havde sagt at han nok skulle finde lidt chili sauce frem hvis der kom hotdogs.
Jeg hrte aldrig tilbage fra Per. Kunne dog p dagen se at han fint havde fundet tid til at smutte ned og hygge sig p chilifestivallen uden at servere nogen former for mad.

Foto konkurrencen var tiltnkt sledes at billeder skulle printes p A3 (jeg har sgar indkbt en A3 laminator til formlet) og s skulle afstemningen foreg under festivallen hvor gsterne kunne stte en stemme hver. Dette var noget jeg personligt stod for, men da jeg jo ligesom var i Indien, ja s mtte en anden lsning jo findes.
Denne lsning blev en digital afstemning, som desvrre aldrig er 100% sikker og plidelig. Jeg afholder konkurrencen fordi det er sjovt og fordi jeg har lyst.
Jeg betaler prmier af egen lomme (ja ingen sponsorer) og str selv med alt arbejdet. Nr jeg s ser 6 stemmer p samme billede fra samme IP adresse inden for f minutter, ja s bliver jeg sgu nok lidt harm.
Det er med 99% sikkerhed folk der har forsgt at snyde og ja s skrev jeg mit indlg. Havde det s bare vret et enkeltstende tilflde, men det er det desvrre ikke.
Konkurrencen krer til den 15. oktober hvorefter jeg vil tlle stemmer sammen og lade vinderne det vide.

S fint nok at du er utilfreds, men husk at alt der bliver foretaget her p siden er frivilligt arbejde i min sparsomme fritid.
Alt bliver betalt af egen lomme og ud over en masse dejlig info og nye venner, s har jeg intet fet ind ved at have siden eller arbejde p den (nja, ret skal vre ret: Bjarne har givet mig nogle fr engang og 2 chili planter sidste sommer, hvilket jeg er meget taknemlig for - de lever begge endnu).

Der er altid plads til flere frivillige til at arbejde p siden her, s du skal vre velkommen til at give en hnd med. S kan vi jo vre sammen om at gre siden endnu bedre.

Med venlig hilsen

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
12/10-2011 23:58

--
v, v v - ikke godt med de negative vibrationer...

Kim - jeg synes, at du gr et megastort stykke arbejde, og det kan jo ses af aktiviteten her p Chilifan, at folk kan lide at vre her!

Det var rigtig rgerligt med kokset i forbindelse med chilifestivalen - for en anden gangs skyld ville det nok vre godt, at det hele ikke afhang af et menneske, men at der var et par hjlpere med ind over lidt fr, s det ikke vlter, hvis der pludselig mangler n. Man kan jo blive forhindret af alverdens rsager, og det er rgerligt, hvis det skaber en masse sure miner :( Jeg er fuldstndig sikker p, at du gjorde, hvad du kunne - men det er jo svrt, nr man ikke er lige om hjrnet!

Mht. fotokonkurrencen, s har jeg vret p den samme som Sren, og jeg troede ikke, at min stemme var registreret, da stemmesedlen var blank igen... S mske har jeg ogs stemt to gange - selvflgelig p mig selv, da jeg jo synes, at mit billede er fantastisk! rgerligt, at jeg ikke fik set det i A3-format - det ville jeg have nydt...

S smil herfra - og godnat!

mvh
Anja

Svar Send privat besked
sren larsen (Friis )

hrsholm
13/10-2011 11:42
Hej Kim

Jeg giver Anja ret - Du gr et stort arbejde Kim,
og jeg farede for hrdt frem - Godt ord igen herfra.

Det er jo netop den gode tone blandt os chilinrder som er enestende og behagelig - alle er hflige og imdekommende.

Et refugium i en hrd verden.

mvh
Sren

Svar Send privat besked
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
15/10-2011 08:38
Dejligt at I fandt ud af det og den gode stemning igen.

Jeg venter spndt p resultatet af konkurrencen!
--
:) nille

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4126, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Produktnaodchudzaniex
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18230 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 2)