Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Ny chat funktion
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
16/10-2009 23:58
Inspireret af den smarte chatfunktion i facebook har jeg nu implementeret noget lignende her p siden.
Nr man er logget ind p siden, s vil man f en liste over hvilke andre brugere der er online. Har man s lyst til at snakke med en af dem, s er det blot et sprgsml om at klikke p deres navn i listen og begynde at skrive til dem. Inde for et par sekunder vil den anden bruger f en popup i bunden af skrmen hvori din chatbesked str og hvor personen ogs kan svare tilbage.
man kan godt skrive til en person selv om de pludselig gr offline - nste gang de kommer p, s str beskeden klar til dem.
Der arbejdes stadig p funktionen, s der kan forekomme udfald i funktionaliteten.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Ny chat funktion
Sren Nielsen (Frustrator)
Indlg: 127

Sdr. Omme
17/10-2009 12:37
Cool nok :o)

Men synes nu ogs der er sket lidt med skriften, eller er det kun p min skrm, det pludselig ser lidt utydeligt ud? Nok bare et sprgsml om oplsning, s...

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Ny chat funktion
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
17/10-2009 13:31
Jeg ser ogs en anderledes skrifttype her...
--

Svar Send privat besked
Ny chat funktion
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
17/10-2009 16:02
Ja det er rigtigt at skrifttypen var ndret ogs. P min skrm gjorde det teksten mere lsbar, men da i havde problemer med det, ja s har jeg nu fjernet det igen.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4422, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Josephgargy
Antal Emner: 2219
Antal indlg: 18236 (i dag: 0, denne uge: 1, denne mned: 1)