Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
TILLYKKE! vi har nu rundet 500medlemmer af ChiliFan - Danske Chili Entusiaster
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
12/01-2010 22:08
Kre alle,
Jeg kan nu med glde fortlle at vi har rundet en milepl for denne side og dette forum. Vi er nu over 500 medlemmer og der kommer nye til nsten hver dag. Det er dejligt at s mange viser interesse og er aktive p forummet.
Vi skal arbejde p at gre siden endnu bedre og jeg vil derfor sprge jer om hvad i kunne tnke jer at se her p siden i fremtiden. Skriv en kommentar herunder med jeres forslag.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Heidi Stein (HeidiS)
Indlg: 53

Hvidovre
14/01-2010 17:32

Det er vel nok fint med s mange medlemmer.

Jeg kunne godt tnke mig flere opskrifter. Jeg er forholdsvis ny i denneher verden og vil gerne lre mere om, hvordan jeg nu bruger alle de chilier, jeg forhbentlig kommer til at hste ;)

Men dejligt at der er s mange, der svarer, nr der er brug for gode rd mht. dyrkning osv.

--
Heidi

Svar Send privat besked
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
14/01-2010 18:02
Ja, det er sgu fedt Kim. Tillykke med det til bde dig og alle andre brugere af siden her! Det er et fedt forum hvor alle er nede p jorden og det er dejligt...
Heidi, jeg gr som regel det at jeg finder en opskrift p nettet, der lyder lkker, og s tilfjer jeg simpelthen bare chili! Med tiden finder man ud af hvilke chiliarter, der passer bedst i forskellige retter...
Og Godt Nytr! Nu skal vi snart til at s sm fr igen ;-)
Mads
--

Svar Send privat besked
Morten Pedersen (Mugge)
Indlg: 143

Esbjerg
14/01-2010 21:30
Hej Kim

Super der stadig kommer flere og flere p siden. Mon ikke den kommende Chili sson nok skal bringe mange flere herind. S godt arbejde :D

Jeg er helt vild med de sm guides du har lavet og de er efterhnden blevet lst en del gange. Kan se du har et par kommende artikler til at st det ville vre super hvis de blev lavet p et tidspunkt ;)

Ud over det s vil jeg ogs gerne tilslutte mig Heidis nske om flere opskrifter. Diverse hjemmelavet salsa'er / saucer / syltning osv..

Kan nsten ikke vente til det er tid til at s fr igen
/Morten

--

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
15/01-2010 15:49
Chilifan skrev:Kre alle,
Jeg kan nu med glde fortlle at vi har rundet en milepl for denne side og dette forum. Vi er nu over 500 medlemmer og der kommer nye til nsten hver dag. Det er dejligt at s mange viser interesse og er aktive p forummet.
Vi skal arbejde p at gre siden endnu bedre og jeg vil derfor sprge jer om hvad i kunne tnke jer at se her p siden i fremtiden. Skriv en kommentar herunder med jeres forslag.

Det med opskrifterne er ogs noget jeg gerne vil have mere gang i. Det kunne vre fedt at flere delte deres opskrifter i forummets opskrift gruppe - ogs selv om det bare er en almindelig opskrift tilsat chili (mange kan ikke selv stte disse to ting sammen). Jeg vil gerne selv se om jeg kan f lagt flere opskrifter ind selv og.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4715, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Kaeselowdut
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18244 (i dag: 0, denne uge: 2, denne mned: 3)