Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Forslag til forum
Erling Rohard (Erling)
Indlg: 53

Snderjylland
07/02-2010 13:46
Dejligt forum stadigvk - jeg er helt klar p nste sson og lser ls p nettet og bger (har lst "den lille strke" mindst 3-4 gange siden nytr :) )

Nr jeg s lser alle trdene her kunne det vre fedt hvis man som p f.eks. recordere.dk 's forum kan se om man har lst trden eller ej, og om der er kommet et nyt indlg i trden man ikke har set. P recordere.dk og flere andre steder gr man det at trdens overskrift i forum/underforum-listen er skrevet med fed skrift hvis man ikke har lst den (eller ved nyt indlg) og alm. skrift hvis man har lst trden.

Var det en id man kunne bruge her, p en eller anden mde?

Mvh. Erling.

Svar Send privat besked
Forslag til forum
Erling Rohard (Erling)

Snderjylland
07/02-2010 14:15
hr - det var ikke det rette underforum den her kom i - har nu postet den i andet forum - man kan ikke slette indlg man fortryder, kan man? Kan man forvrigt ikke ogs mske f brug for den funktion i fremtiden :) ?

Erling

Svar Send privat besked
Forslag til forum
brthe maarup (buffas13)
Indlg: 5

18/03-2010 11:26
Hejsa.

Er der slet ingen der gider svare p om i vil bytte fr, nu har jeg prvet flere gange, men intet svar. det er lidt V...

Mvh
Birthe
Erling skrev:hr - det var ikke det rette underforum den her kom i - har nu postet den i andet forum - man kan ikke slette indlg man fortryder, kan man? Kan man forvrigt ikke ogs mske f brug for den funktion i fremtiden :) ? Erling

--
buffas13

Svar Send privat besked
Forslag til forum
Erling Rohard (Erling)

Snderjylland
18/03-2010 21:08
Hej Birthe.

Jeg har nu sgt lidt og kan se det eneste du har sendt ind er to beskeder til Chilifan, Hellforce og Avelon om at du har sendt dem PM's.

Det er selvflgelig rgerligt hvis det ikke er lykkedes at bytte - m sige jeg personligt har haft lidt bvl med PM's om de nu ogs altid gr igennem...? At du skriver til mig herinde i helt andet underforum hjlper nok ikke, og jeg har set mine fr, har ikke noget at bytte med nu andet end Apache, hvis det var noget.

Kan se du har skrevet ind 13/3 om bytning af fr. Her p stedet er det nok lidt sent... s vidt jeg kan lse har de fleste set senest i februar, mske er det derfor du ikke fr svar indenfor 5 dage, og s er det ikke verdens mest aktive forum. Der er kun lidt over 500 medlemmer og der bliver sendt mske 1 besked til forum om dagen, svidt jeg ser (checker selv ind her en gang om dagen ca., for tiden)... Jeg tror du m vre tidligt ude til nste sson - nogle begynder at bytte fr om efterret nr frene er blevet trre. Nogen sr allerede om vinteren...

Skriv hvis du er interesseret i Apache.

--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked
Forslag til forum
Heidi Stein (HeidiS)

Hvidovre
19/03-2010 11:52
Hej Birthe

Hvis du er interesseret har jeg lidt forskellige fr, som jeg gerne vil sende til dig.

Som Erling skriver, s er det lige p det seneste mht. at s dem, men det er da et forsg vrd.

Giv mig din adresse, s sender jeg lidt forskelligt.

Venligst Heidi

Svar Send privat besked
Forslag til forum
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
19/03-2010 21:29

-- Jeg synes, at trden fjerner sig lidt fra emnet efterhnden....

Skulle I ikke smutte ind p Kb-Salg-Bytte-trden i stedet?

mvh
Anja?

Svar Send privat besked
Forslag til forum
Erling Rohard (Erling)

Snderjylland
19/03-2010 23:06
trden skulle vre fjernet for lngst hvis jeg kunne selv, da jeg som skrevet lavede et fejlindlg
--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked
Forslag til forum
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
20/03-2010 07:41
Hej Administrator - er du der og kan slette trden?

Det er jo rgerligt, hvis man gr glip af noget frbytte, fordi det ligger i en forkert trd....

mvh
Anaj
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4883, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: HeadhanX
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)