Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Fejl i "Send privat besked"
Erling Rohard (Erling)
Indlg: 53

Snderjylland
23/03-2010 08:33
Hej Kim.

Jeg oplever stadigvk at mine private beskeder ikke kommer frem, senest med Nicki / Diablo666nordic i denne trd og det ser jo desvrre ud til det samme skete for Birthe / Buffas13 i denne trd ls ogs denne trd... det er ogs sket for mig fr, at beskederne ikke gr igennem.

Du skrev i denne trd vi mske kunne f en indbakke her p siden, hvis nogen nskede dette - det vil jeg gerne nske, da jeg tror der ikke er s meget der kan fejle der, og man kan jo evt. lgge muligheden for at vlge besked hjem til egen mailbox hvis der kommer "privat besked" i ens indbakke p www.chilifan.dk?

Ville det ikke vre godt / er der andre end mig der kunne tnke sig det? Kan det lade sig gre?
--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked
Allan Lund (Allan)
Indlg: 7

Solbjerg
23/03-2010 21:26

Hej Erling.

Kan heller ikke finde min PM kun et link i min mail som bare fre til FORUMMET men ingen PM at se.

Jeg vil ogs gerne nske en indbox her p siden.
MVH.--
Allan

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
24/03-2010 09:56
Folk der bliver specielt Hotmail og gmail skal tjekke deres spam mapper. De 2 services har nemlig valgt at markere alt fra chilifan som vrende spam. Vi kan desvrre ikke rigtigt gre noget ved det ud over at informere jer om at tjekke spam mappen og selvflgelig srge for at markere at det ikke er en spam mail hvis i finder noget.

i kan altid sende beskeder til hinanden ved at finde den anden brugers navn i listen "Hvem er online" (nederst til hjre) og s dobbeltklikke p navnet. Der kommer en et lille chatvindue som beskeder kan skrives i. beskeder kan godt sendes selv om den anden person er "offline".
Nste gang personen logger ind p siden, s vil et lille chatvindue poppe op med beskeden som der s ogs kan svares p.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
24/03-2010 10:01
Allan skrev:
Hej Erling.

Kan heller ikke finde min PM kun et link i min mail som bare fre til FORUMMET men ingen PM at se.

Jeg vil ogs gerne nske en indbox her p siden.
MVH.--
Allan

hej Allan,
Beskeden str i den mail du har modtaget. Linket er for at du kan komme ind p siden og svare (da man ikke bare kan svare via email direkte
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Bo Johansen (Avalanche)
Indlg: 52

Randers
25/03-2010 20:12

--
Hej Kim,

Nr man nu fr en besked fra en anden bruger, er det s ikke muligt at linket i meddelelsen kan komme til at st som et link?
Nr jeg vil svare er jeg nd til at kopiere teksten og indstte den i browser, i stedet for blot at klikke p den.

Mvh
Bo

Svar Send privat besked
Erling Rohard (Erling)

Snderjylland
26/03-2010 09:54
Hej Bo - s lige din besked frst :)
...mener du links lige som jeg har ovenover (med teksten "denne trd") og f. eks. [URL HREF="#"][/URL]Link til chilidatabase s klik p ikonet med Jordkloden og kden verst til hjre i teksteditoren nr man skriver et indlg (hvis Internet Explorer blokerer pop-ups skal du klikke p den gule bjlke verst og tillade kode), indst adressen, tryk OK, skriv tekst for link, tryk ok. og skriv videre bagefter :)
--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked
Erling Rohard (Erling)

Snderjylland
26/03-2010 09:58
Argh, nu gik det galt - mske slettede jeg noget - s typisk, nr man lige vil vre lidt hjlpsom, s dummer man sig, eller ogs gik det galt her p siden - mske en fejl nr der blokeres popoup, eller jeg har lavet. Sdan skal det jo ikke se ud - se ogs verste post i trden... der er 4 flotte links uden for meget tekst :D
--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
26/03-2010 12:57
ser fint ud her ?!?!
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Erling Rohard (Erling)

Snderjylland
26/03-2010 19:22
Sjovt... jeg ser dette foran mit link i beskeden til Bo:

[URL HREF="#"][/URL]

--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked
Bo Johansen (Avalanche)
Indlg: 52

Randers
26/03-2010 20:49

--
Det er det jeg mener Erling, i min mail fra Chilifan str der sdan som du beskriver.
Jeg har ikke mulighed for at klikke p besvar linket i mailen, nr man vil besvare private beskeder. Kun hvis jeg kopierer linket manuelt.

Svar Send privat besked
brthe maarup (buffas13)
Indlg: 5

29/03-2010 15:05

Hejsa. ja det er korrekt at jeg heller ikke fr beskederne at se/sendt, syntes det er lidt mg irreterende at det ikke funker og der LIGGER intet i spam mail heller.jeg spurge om der var nogle der ville bytte fr, ingen kommentarer, dog var Nicki s sd og frisk at sende mig en mail, men hvis det er meningen at vi skal udveksle erfaringer mm, er det alts ndvendigt at siden virker efter hensigten ikke???, jeg er ogs medlem p Havenyt. dk, der er der ingen problemer, tvrtimod er alle chili og tomatfan kvikke med et svar. Dejligt. Mvh Birthe
buffas13

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
29/03-2010 22:18
Hej Birthe,
Du har helt ret i at det burde virke - og det gr det alts ogs nr jeg tester systemet. Er du sikker p at du har tilmeldt dig med den rigtige email adresse OG at det rent faktisk ogs er den adresse du tjekke for mails?
Om det virker p havenyt er mig ligemeget - det er en kommercielt side som har penge til at der konstant er udviklere p siden. chilifan.dk er 100% non-profit (faktisk er det 100% financieret af min private lomme) og al udvikling p siden bliver udfrt af mig personligt. Det vil sige at opdateringer vil ske nr jeg har mulighed for det.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
brthe maarup (buffas13)
Indlg: 5

30/03-2010 14:20

Hej Kim.

ja jeg er tilmeldt med den rigtige adresse og ogs den jeg cheker mine mails p. Men mske ndre det sig p sigt.

mvh
Birthe
buffas13

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
10/04-2011 22:11

Hej Kim -

jeg fr slet ikke de private beskeder, som bliver sendt til mig...

Det har fungeret fint tidligere, men i lbet af den sidste mneds tid er der i hvert fald fire chilifans, der har sendt mig beskeder, og jeg har ikke fet nogen af dem. Heller ikke som spam.

Ved du, hvad der kan vre galt? Jeg bruger Gmail - men det har jeg gjort hele tiden, ogs da det virkede.

Mvh
Anja

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
26/04-2011 09:11
LED-dyrker skrev:
Hej Kim -

jeg fr slet ikke de private beskeder, som bliver sendt til mig...

Det har fungeret fint tidligere, men i lbet af den sidste mneds tid er der i hvert fald fire chilifans, der har sendt mig beskeder, og jeg har ikke fet nogen af dem. Heller ikke som spam.

Ved du, hvad der kan vre galt? Jeg bruger Gmail - men det har jeg gjort hele tiden, ogs da det virkede.

Mvh
Anja

Hej Anja,
Prv at tjekke din spam mappe hos gmail. De har det med fra tid til anden at mene at alle mails fra chilifan er spam - hvorfor vil de ikke oplyse. Nr de s endeligt fr det rettet, s gr der kun f uger inden at de igen mener at mails fra chilifan er spam.
Det er desvrre ikke noget jeg er herre over, s det bedste jeg kan gre er, at informere jer om at tjekke jeres spam mappe OG at fortlle gmail at chilifan.dk mails i fr ikke er spam (der er vist en knap til det).
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

Slagelse
26/04-2011 10:07

-- de lander ikke i spam-mappen - jeg fr dem slet ikke...

Jeg ser altid efter, hvad der ligger der, inden jeg sletter det helt, og der har ikke vret en eneste fra chilifan.

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
26/04-2011 12:48
Der er ikke fordi de har svaret p en PM fra dig ved at svare p mailen direkte? Det gr nemlig at deres mail ryger til "mig" (alts chilifan.dk systemet) og ikke til din mail adresse. Dette sker flere gange hver uge desvrre.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

Slagelse
26/04-2011 13:00

Nej - det er bla. nogen, der har henvendt sig efter et indlg, hvor jeg skrev om, at de kunne f fr af mig...

De undrede sig lidt over, at jeg aldrig svarede, og den ene sendte mig en mail direkte, da vi havde vret i kontakt tidligere. Ellers havde de bare troet, at jeg ikke gad svare dem, og det er jo ikke s fedt.

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)

Aalborg S
26/04-2011 14:09
LED-dyrker skrev:
Nej - det er bla. nogen, der har henvendt sig efter et indlg, hvor jeg skrev om, at de kunne f fr af mig...

De undrede sig lidt over, at jeg aldrig svarede, og den ene sendte mig en mail direkte, da vi havde vret i kontakt tidligere. Ellers havde de bare troet, at jeg ikke gad svare dem, og det er jo ikke s fedt.

Nej det kan jeg godt se. Jeg vil tjekke systemet igennem igen og se om jeg kan finde en lsning der er mere plidelig. Chat funktionen herinde kan bruges som alternativ - den sender dog ikke mail til dig, s du skal forbi siden for at se nye beskeder
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4313, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: HujloN
Antal Emner: 2218
Antal indlg: 18235 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)