Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Chilifestival 2011
Bjarne Hjlund (barneydk)
Indlg: 286

Rimmerhus, DK
04/11-2010 20:29

--
Chilifestival 2011

Datoen er nu sat til den 10. september 2011 ST ALLEREDE NU X i kalenderen!!

Som skrevet i den tidligere trd, vil jeg meget gerne hre om folks oplevelse af rets festival - ris/ros.
Hvad kan gres bedre (ud over vejret) har du ideer til dagen? osv osv osv...

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
04/11-2010 21:29

-- S er der sat kryds!

Gr lige i tnkeboks mht. ideer...

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Maria M (Maria)
Indlg: 308

Kbh.
10/11-2010 16:47
Jeg kunne desvrre ikke deltage sidste gang - V. Men s er det jo herligt, der kommer en mulighed til :)
--

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
10/11-2010 19:52

--
Mske skal vi finde ud af noget fllestransport denne gang - det var lidt langt at kre alene, og lidt selskab havde vret hyggeligt! (Ogs for tegnebogen...)

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Rasmus Brnsgaard (Rallen)
Indlg: 181

Herning
10/11-2010 20:53
n af de kammerater jeg havde med er i hvert fald flyttet til djvleen siden sidst - s mon ikke han kan lokkes til at kre med dig nste r! :)

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
10/11-2010 21:31

--
For os herovre er djvleen Bornholm......

Og ja, det kunne da vre lidt sjovt at samle et helt hold, som kunne tage afsted til Videbk!

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Jette Nielsen (JetteStabNielsen)
Indlg: 242

Middelfart
10/11-2010 21:37
...Evt. med opsamling p Fyn :-)

--
JSNI

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
10/11-2010 22:19

--
Nemlig ja... Vi har ogs en fynbo omkring Vissenbjerg, sm mske vil med?

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Niels Hunniche (n@hunniche.dk)
Indlg: 33

Tommerup
11/11-2010 20:04
Jeg har ganske rigtigt lagt dagen i kalenderen :-)

Niels
--

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
12/11-2010 17:25

--
Jamen s har jeg vist en fyldt bil, ser det ud til!

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
jesper arends (arends)
Indlg: 21

odense
30/11-2010 19:41
ja ved det er pinligt men havde glemt alt om den festival trods flere havde sagt det :s

meeeeen nu er telefonen sat til at bimle ls.

og noget flles transport er jeg ogs med p,s hvis nogen finder ud af noget kunne det vre fedt hvis der blev postet noget om det

//kokken

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Tom de Lasson (Tom de Lasson)
Indlg: 32

Vildbjerg
02/12-2010 17:23

Vi skal nok komme igen det er helt sikkert, og vi laver gerne en prmie til en evt konkurrence.

Et stort X er sat i kalenderen

www.staerke-bolsjer.dk

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Bjarne Hjlund (barneydk)

Rimmerhus, DK
03/12-2010 10:34

--
Hej Alle!

Sknt med den opbakning - det luner s dejligt her i en mega kold december mned :)

Som i r, s er alle velkomne ogs med en bod/stand, s hvis i allerede nu ved at i gerne vil have en stand m i meget gerne sende mig en mail med navn, telefon nummer og hvad i vil komme med. og evt. om du har brug for at leje bord(e) osv.

Man skal som udgangspunkt selv medbringe borde, telte osv, men da jeg skal leje borde mv alligevel, vil der blive mulighed for at kunne leje disse ting

Det bliver desvrre nok ndvendigt at opkrve et lille "udstillergebyr" som tilskud til "fllesudgifter som toiletvogn mm, men det bliver ikke det store - forestiller mig i strrelsesordenen 100,- for private og 250,- for erhverv... dette hber jeg ikke skrmmer nogen vk.

Hvis ikke du vil slge noget p dagen men bare vise noget frem/demo , s koster det naturligvis ikke noget :)

Jeg pusler ogs med tanken om at der mske kunne laves noget "chilifan afterparty" med noget spisning/hygge hvis der er interesse herfor.!?

Skriv endelig hvis du har inputs - jo mere jo bedre :)

Alt for nu :) Hav en rigtig god jul og et godt nytr!

Bjarne

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
03/12-2010 13:00

--
Jeg synes, at et chilifan-afterparty er en superfed id!

Og hvis vejret ellers arter sig lidt bedre end i r, kan man jo kaste et telt bag i bilen...

Jeg ved ikke endnu, om jeg vil have noget overskud at slge af til den tid - jeg tror stadig p, at jeg ikke gr amok i planter (ha ha!!!), men lad os se til forret!

Og 100 kr. er helt OK med mig, selvflgelig.

mvh
Anja

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Bjarne Hjlund (barneydk)

Rimmerhus, DK
03/12-2010 13:37

Ikke gr amok Anja? ...er det ikke allerede for sent haha!

Jeg hber ihvertfald p bedre vejr i og med det er rykket 16 frem i forhold til i r - og camping er fint - har masser af plads... ellers har jeg da ogs et dejligt lunt hloft *grin*

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
03/12-2010 16:12

--
nh nej - har set det store hold forleden, og selv om de alle sammen skulle spire, er det kun en fjerdedel af, hvad jeg endte med sidste r...

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Bjarne Hjlund (barneydk)

Rimmerhus, DK
11/03-2011 10:29

--
S er forberedelserne til rets chilifestival s smt igang :)

Jeg er s smt begyndt at finde ud af hvem der skal inviteres som udstillere/forhandlere, men er der nogen af jer herinde som har nogen gode ideer, kontakter eller mske selv gerne vil have en bod hrer jeg meget gerne fra jer!

Derudover vil jeg gerne hre om der er interesse for et Chilifan afterparty, hvor vi kan f noget godt og spise, lidt at drikke og ellers hygge os ovenp en forhbentlig god dag :)

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Niels Hunniche (NielsHunniche)
Indlg: 152

Tommerup
11/03-2011 10:35
Det kunne vre hyggeligt med lidt lkker mad fr hjemturen :-)
--
Niels Hunniche

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011

Slagelse
11/03-2011 10:58

--
Nemlig ja - s jeg finder teltet frem og kan derfor ikke tilbyde hjemtur fr dagen efter.... Skal der hygges, s skal der hygges!

Mske kunne det vre interessant med et firma, der kunne demonstrere LED og evt. andet plantelys? Jeg ved ikke, hvem det kunne vre - det skal jo vre et professionelt firma, der har godt styr p tingene.

Et interessant emne p det tidspunkt kunne ogs vre metoder til overvintring af chiliplanter - mske et par korte foredrag et par gange i lbet af dagen af en, som har gode resultater med det?

Jeg kunne godt forestille mig, at jeg har lidt chilifrugter at slge af til den tid, s mske et hjrne af et salgsbord? Det fylder jo ikke ret meget...

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
godt s ! (have 54)
Indlg: 73

lige her
11/03-2011 12:29

Jeg har ogs skrevet datoen i min kalender, og vil gtte p at Anjas model med telt og hjemtur dagen efter bliver kopieret her ;o) Man kan jo ikke bare tage hjem nr det er aller hyggeligst! Og kommer der nogen der kan fortlle om plantelys, og overvintring af planter, ville jeg personligt synes det er sknt! Jeg er sikker p at der ogs er andre nybagte chili-dyrkere der higer efter at vide mere om det, isr til september :o)

--
Livet er strkt!

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Jette Nielsen (JetteStabNielsen)
Indlg: 242

Middelfart
11/03-2011 16:03
Det lyder som en rigtig god ide med afterparty, mad mm. Det ville helt sikkert vre en fin afrunding p dagen :-)

--
JSNI

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Kennet Madsen (Zed_One)
Indlg: 66

Herning
11/03-2011 18:14
Ville det vre dovent at kopiere jer og nappe et telt med ogs, selvom jeg kun bor 15 km vk?

Arh jeg gr det sgu :)

... og dette r skal tmmermndende skabes til chilifestivallen, og ikke fr!

--

Svar Send privat besked
Chilifestival 2011
Henrik Olsen (justmc)
Indlg: 91

Cph.og Mexico
12/03-2011 22:57

Hej alle chilifan.
En hilsen fra Mexico, jeg kommet tilbage til Guadalajara, fra en tur p 3 uger rundt i Mexico, set forskelligheden af chile og spist dem, der jeg nede min grnse for hvor HOT, friske gule habanero lavet til salsa og et godt lag p en hel fisk. Billeder kan ses p mit web album.
Nu da der er kommet gang i snakken om chilifestival 2011 og tidligere kommunikerede med Bjarne om jeg gerne ville lave Mexicansk inspireret mad til afterparty. Jeg har set p trekanten teltudlejning og det koster ca. 40 kr. pr. person var det en ide, eller hvor meget plads har du Bjarne? Da jeg rejser tilbage om ca. 4 uger, skal jeg handle nogle ting jeg ikke kan f i Danmark. Er der nogen der har ider til om hvordan det skal foreg? Jeg se frem til det med glde.
Chile.--
Mvh. Henrik.

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4422, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Josephgargy
Antal Emner: 2219
Antal indlg: 18236 (i dag: 0, denne uge: 1, denne mned: 1)