Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Erfaringer med chilihouse.dk
Simon Christensen (HotZ)
Indlg: 57

11/07-2011 18:24
Hej Chilies :)

Jeg vil hre om der er nogle herinde som har erfaringer med chilihouse og fr derfra.

Grunden til at jeg sprger er at jeg har bestilt nogle fr derfra og pakkerne er fra "south devon". - p deres egen side kommer ALLE fr i sm papir "poser" (hvide).
ca 3/4 af de fr jeg har bestilt er kommet i gennemsigtige plastik lommer (med "lynls") - hvilket tydelig vis ikke er i overensstemmelse med hvad South Devon reklamerer med.

I min optik vil det derfor sige at jeg kunne have fet hvad som helst :(

En af mine venner tager forbi chilihouse i morgen for at f en forklaring.

Lad mig hre om I har nogle erfaringer (gode som drlige)

Hilsen
Simon

--

Svar Send privat besked
Michael Hansen (Doktoren)
Indlg: 73

Vanlse
11/07-2011 18:34
Kunne det tnkes at chilihouse kber dem hjem i store mngder og selv pakker dem om?
--

Svar Send privat besked
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
11/07-2011 20:10
Har ikke kbt fr i Chilihouse, men kommer der tit for at kbe andre ting - de frposer og frpakker jeg har set de har er fra South Devon Chili farm, s jeg vil tro / hbe du / din ven fr en fornuftig forklaring.

Jeg har ingen drlige erfaringer med div. saucer/trrede chili's osv.
--

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
12/07-2011 10:02
Gtter p at de kber stort hjem og ompakker som de fleste andre fr-slgere gr det.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
12/07-2011 11:03
Gravede lige et par poser kbt direkte fra SDCF frem.

Og sidste/forrige r var selve frene i papirs poser med folie inderside, mens den fra i r var en plastic zip-lock.
(Yderste lag er papirsposen med navn osv p)

S der behver ikke vre ompakning involveret, chilihouse kan have modtaget dem sdan direkte fra England
--
/pernille

Svar Send privat besked
Brian (bmathiasen)
Indlg: 82

12/07-2011 13:15
Jeg har nsten udelukkende fet mine fr fra Chilihouse og alle fr har vret hvad de blev udgivet for at vre. Derudover har jeg haft rigtig god spiringsprocent.

Svar Send privat besked
Simon Christensen (HotZ)

12/07-2011 16:29
Hej alle

Mange tak for svarene.
Grunden til at jeg er lidt bekymret er at der ifl. South Devon's hjemmeside str:

Each packet will contain at least 20 chilli seeds and the seeds are sealed in airtight foil sachets and presented in a high-quality printed packet.

Nogle af de fr jeg kbte p chilihouse, der passer det (s vidt jeg lige kan huske) meget godt med at de fr som var i plastikposerne, der var gennemsigtig tape i bunden af de papirposer fra South Devon. - og de fleste kun 10 fr, og ikke 20 som South Devon reklamerer med.

Hvis det viser sig at de selv pakker dem om, s fler jeg mig lidt taget bagi, idet man betaler det dobbelte (40kr) for 10 fr i stedet for ca 20kr (2-2.40) for 20 fr.

Dog er jeg glad for at hre at dem som har erfaring, melder at er super, samt kvalitetsfr osv. :)
--

Svar Send privat besked
Simon Christensen (HotZ)

13/07-2011 17:52
Hej alle

For en god ordens skyld s sender jeg lige en afsluttende update p denne post.

Min ven har kontaktet Chilihouse.dk og damen han snakkede med blev meget bekymret da Chilihouse.dk ikke bner eller ndrer noget i pakkerne.
Hun ville kontakte South Devon for at f en forklaring (da hun tnkte at der kunne vre andre som ogs havde disse tanker, samtidig med at hun sender en pakke med Piquin Fr kvit og frit.

Jeg vil hermed sige at den service er TOP s jeg kan fra d.d. kun anbefale Chilihouse.dk :)

--

Svar Send privat besked
Didde D. (Didde)
Indlg: 73

Holbk
31/01-2012 20:02
Jeg m desvrre sige pil ned af til Chilihouse.
Jeg var derinde i butikken og fik en meget ubehagelig betjening, men derfor kan frene selvflgelig vre fine nok. Jeg kbte nogle saucer hvor der var sat en ny dansk mrkat p med indhold og udlbsdato, den matchede bare ikke fabrikantens dato, og desvrre den forkerte vej....
S tjek dato for udlb!

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
31/01-2012 23:18

--
Didde - har du sagt til dem derinde?

Hvis de har lavet en bf, er jeg ret sikker p, at de gerne vil have mulighed for at rette op p den :)

Jeg har kun vret der en enkelt gang og var supertilfreds - bde med varer og betjening!

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4417, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: JamesImmab
Antal Emner: 2218
Antal indlg: 18235 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)