Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
De andre tabasco sovse
ulrik Obsen (Luke 5:6)
Indlg: 6

Silkeborg
03/02-2012 21:58
Hej

Nr vi i Danmark tnker p tabasco sovs, mener vi den originale rde sovs, men der findes 6 andre smagsvarianter.

Jeg har prvet at google dem, men der dukker ikke rigtigt nogle danske hjemmesider op.

Kan de fs i Danmark?
Eller p nettet?

--

Svar Send privat besked
De andre tabasco sovse
Martin Nielsen (sismo.007)
Indlg: 89

04/02-2012 01:26
de kan da helt sikkert findes p nettet et sted. ellers m du tage en lille rejse til varmere himmelstrg :)

Svar Send privat besked
De andre tabasco sovse
Martin Nielsen (sismo.007)
Indlg: 89

04/02-2012 01:39
her er link

producentens hjemmeside

Amazon

Svar Send privat besked
De andre tabasco sovse
Didde D. (Didde)
Indlg: 73

Holbk
04/02-2012 10:26
Jeg har set en der hedder 'mild' og en der er lavede p grnne peberkorn i Netto et par gange efterhnden. Jeg tror faktisk at Bilka/Kvickly har den med de grnne peberkorn.

Svar Send privat besked
De andre tabasco sovse
Ole Christensen (OleTC)
Indlg: 163

Vanlse
08/02-2012 18:59
Superbest har Tabasco Brand Habanero Sauce, som smagsmssigt er rigtigt god. Den er strkere end den traditionelle. Samme lille "stnk"-flaske.
--
Ole TC

Svar Send privat besked
De andre tabasco sovse
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
10/02-2012 20:28
Yeps enig! Habaneroen er rigtigt lkker! En uundvrlig ingrediens i Bloody Mary'en! Den almindelige Tabasco er (i min ydmyge holdning) kun acceptabel i barer, der ikke har noget valg... Og den har slet ingen plads i madlavningen ;-)

Den milde grnne er noget skidt, der indeholder alt for meget eddike og sukker...

Chipotle versionen er rigtigt lkker (meget salt, hvilket er okay for mig)men desvrre dyrere end andre alternativer...

Jeg kender vist ikke flere af varianterne... Nogler er vrd at rende efter... Andre ikke ;-)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4708, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Novamenp
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18244 (i dag: 0, denne uge: 2, denne mned: 3)