Chili forummet
Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.
Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hot flame chili
Christian Jørgensen (Christian3000) Indlæg: 3 Nykøbing F. 21/06-2012 18:52 ![]() |
Jeg har købt en chili plante på gartneri toftegaard, som hedder Hot flame. Men er det nu osse det rigtige navn? fordi tidliger ville jeg købe en plante hos dem ved navn "purple peach" som var et opdigtet navn som viste sig i virkeligheden at hedde CGN 21500 :P Her er et billede af Hot flame ![]() -- |
 |
Hot flame chili
Anja Egeriis (LED-dyrker) Indlæg: 2683 Slagelse 21/06-2012 21:48 ![]() |
-- Toftegaard har det desværre med at omdøbe nogle af planterne - en lidt dårlig vane ![]() Purple Peach er vist den, der hedder CGN21500 - ikke? |
 |
Hot flame chili
Christian Jørgensen (Christian3000) Indlæg: 3 Nykøbing F. 21/06-2012 22:58 ![]() |
Ja CGN'en er en af dem der er blevet navngivet men gad vide om Hot flame er det navn til den på billedet jeg har indsat eller om det også bare er en navne ændring :\ -- |
 |
Hot flame chili
Nikita Nielsen (Nikita) Indlæg: 2 Roskilde 18/07-2012 18:06 ![]() |
Kender nogen af jer chilien, der hedder "sort enke"? Jeg har plantet frøene, som jeg har fået af min Mormor, som desværre ikke ikke har plantet dem før. De startede med lilla blomster og har nu fået grønne chili-planter på, som er begyndt at blive mørkere, og bliver formentlig sorte? Nogen der kender denne chilli-plante? |
 |
Hot flame chili
Didde D. (Didde) Indlæg: 73 Holbæk 23/07-2012 12:34 ![]() |
Der er flere chilier der har lilla blomster og får grønne frugter som går over i sortlilla. Kan du ikke starte en ny tråd og lægge et billede op af den? |
 |
« Tilbage til forum oversigt.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar.
Forum Statistik
Brugere: 4310, heraf online: 0 stk ()Seneste tilmeldte: Robertlix
Antal Emner: 2218
Antal indlæg: 18235 (i dag: 0, denne uge: 0, denne måned: 1)