Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
WaterFresh selvvandingspotter
Dr Hothead (Dr_Hothead)
Indlg: 91

Horsens
19/04-2011 08:17

--
Jeg er p jagt efter firkantede potter, og har fundet ud af at det ikke er s lige til enda.
Da det er mit frste forsg med chili dyrkning, har jeg ikke rigtig styr p vandning, eller ret meget andet med chili'er for den sags skyld.
Men igr faldt jeg over nogle WaterFresh potter i Kvickly, s ville bare lige hre om der er nogle af jer der har erfaring med dem?

WaterFresh

Svar Send privat besked
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
19/04-2011 09:50
De er godt nok sm... Jeg synes de ser smarte ud til krydderurter (illustrationerne p siden viser da ogs kun krydderurter og blomster), men til chiliplanter, tomater eller lign. ville jeg nok vlge noget andet...

--

Svar Send privat besked
Dr Hothead (Dr_Hothead)

Horsens
19/04-2011 10:53

--
Okay, finder noget strre s.
Tak for svar.

Svar Send privat besked
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
19/04-2011 11:52
Ja de ser godt nok noget sm ud:
water-fresh

Skal det vre selvvandende og firkantet, s prv evt. de potter fra IKEA, der omtales i
trden her.
--
nille

Svar Send privat besked
Dr Hothead (Dr_Hothead)

Horsens
19/04-2011 12:01

--
Det skal det ndvendigvis ikke, synes bare de var smarte.
Jeg har godt set trden, og de er ogs meget fixe, men har desvrre langt til IKEA, og ingen bil.
Men jeg m jo bare lre at vande selv ;)

Svar Send privat besked
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
19/04-2011 17:32
Eller find nogle andre - sidste r havde Aldi p et tidspunkt altankasser med vandreservoir, de virker fint til et par planter eller 3 - s det er bare med at holde je med tilbud i butikker nr dig (jeg mtte ogs p en bustur for at komme til nrmeste ikea :) )

Ellers m du jo lre at huske at svinge vandkanden :) eller opfinde et system selv - vand reservoir og vger - hvis man googler er der sikkert masser af gr-det-selv modeller
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4418, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: SatrapS
Antal Emner: 2218
Antal indlg: 18235 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)