Chili forummet
Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.
Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Sun Lolly frys-selv-is med Cola / Chili-smag
Erling Rohard (Erling Rohard) Indlæg: 148 Sønderjylland 05/05-2011 19:39 ![]() |
Vi har i familien nu prævet flere gode frys-selv-is fra Sun-Lolly af den nye serie Senses... Den ene er med Cola / chili-smag. De koster det samme som de andre Sun Lolly fra en 10 - 20 kr. pr pk. med 10 stk. i diverse supermarkeder. Konsistensen er lidt blødere end normale Sun-Lolly, de er nærmest en slags sorbet-agtige. Smagen er glimrende og som forventet er de ikke spor stærke. Man kan ane en kildren af chili efter man har spist af isen, men ikke mere end børn kan tåle. Styrken anslår jeg til måske ½ - 1 på en skala fra 0 - 10. God sommer ![]() -- Erling Rohard |
 |
Erling Rohard (Erling Rohard) Indlæg: 148 Sønderjylland 15/05-2011 20:01 ![]() |
Redigeret: beklager - pakkerne er med 8 i stedet for 10 stk. is som jeg skrev - og så hedder serien Senzes ikke Senses. -- Erling Rohard |
 |
Gry Knudsen (GryKnudsen) Indlæg: 32 Næstved 16/05-2011 13:33 ![]() |
-- jeg har faktisk lige købt sådan en pakke idag ![]() De er dejligt friske! :D |
 |
Gry Knudsen (GryKnudsen) Indlæg: 32 Næstved 16/05-2011 17:44 ![]() |
-- jeg har faktisk lige købt sådan en pakke idag ![]() De er dejligt friske! :D |
 |
Anette Bruun (chilihelle) Indlæg: 83 Sjælland 16/05-2011 21:08 ![]() |
-- Ja, jeg har også måtte prøve dem, man aner chilien. Jeg var hos den lokal Helsam butik og med i indkøbsposen var et par varer prøver og hvad finder jeg "Chiliform" en urtethe lidt sjovt og den kan drikkes. |
 |
Pernille K (nille) Indlæg: 293 Kbh 21/05-2011 17:02 ![]() |
Ser lige at de er i Netto-kataloget for næste uge til 10 kr. -- |
 |
« Tilbage til forum oversigt.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar.
Forum Statistik
Brugere: 5140, heraf online: 0 stk ()Seneste tilmeldte: LindaSmabe
Antal Emner: 2223
Antal indlæg: 18248 (i dag: 0, denne uge: 0, denne måned: 3)