Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Det Lille Gartneri
Birthe Dalsjø Schmidt (birthedalsjoe)
Indlg: 3

10/10-2011 08:16

--
birthedalsjoe www.detlillegartneri.com
Jeg har en skn lemon lakrids- egen avl af af lemon chili og lavet i samarbebejde med Johan Bu"low til salg i min butik.
Samt jeg dags dato, har en del forskellige friske chilier billigt til salg Bla. lemon chili og forskellige Habaneroer.
Fra 1 April 2012 ,hvor jeg bner ,har jeg et bredt udvalg af chili planter til salg (fra styrke 1 -11,-mege strk)
Man er altid velkommen til at ringe til mig ,eller besge min butik/hjemmeside,-wwwdetlillegartneri.com /tlf.39696733.
V.H. Birthe Dalsj Schmidt
Munkevej 5
8680
Ry
(Lige overfor m Kloster).

Svar Send privat besked
Det Lille Gartneri
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
11/10-2011 15:37
Hej Birthe,
Velkommen til. Bliver spndende at se hvilke chili sorter du vil komme til at slge i det ny r.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Det Lille Gartneri
Jes Christensen (Jes Christensen)
Indlg: 605

Lsning
12/10-2011 02:52
Jeg bor 40-45 km. vk fra Det lille gartneri, s en gang hen p forret vil jeg da lige kigge forbi, og se hvad det er du har fet bygget op ;)
Det lyder spndene.
--
<'))))><( Hilsen Jes Christensen )

Svar Send privat besked
Det Lille Gartneri

14/10-2011 18:07
Chilifan skrev:Hej Birthe,
Velkommen til. Bliver spndende at se hvilke chili sorter du vil komme til at slge i det ny r.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Chilifan skrev:Hej Birthe,
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

--
birthedalsjoeHej Kim.
Tak skal du have.
I r have jeg 14-16 forskellige sorter til salg og det gik strygende.Jeg prvede mig frem,da jeg frst bnede i 2010,da indkb af chili planter stort set var ovre.
2012 vil der blive flere sorter -bla. en del sorter ,hvor jeg har kbt fr hos Bjarne,samt jeg slger selv en del Italienske fr fra Goumert garagen.(Den eneste forhandler her i Jylland)
S der bliver et bredt udvalg fra helt mild til super strk.
Venlig Hilsen
Birthe

Svar Send privat besked
Det Lille Gartneri

14/10-2011 18:09
Jes Christensen skrev:Jeg bor 40-45 km. vk fra Det lille gartneri, s en gang hen p forret vil jeg da lige kigge forbi, og se hvad det er du har fet bygget op ;)
Det lyder spndene.
--
<'))))><( Hilsen Jes Christensen )

--
birthedalsjoeHej Jes.
Tak for hilsenen.Du skal vre meget velkommen.
Venlig Hilsen
Birthe

Svar Send privat besked
Det Lille Gartneri
Kim Larsen (Pharao)
Indlg: 159

Vorbasse
02/06-2012 07:36
Det lille gartneri er absolut et besg vrd :)

Jeg bestilte i sidste weekend nogle f planter ved Birthe, kun 33 chiliplanter og 4 tomatplanter.
For god ordens skyld ringede jeg til Birthe den dag jeg skulle afhente planterne, bare for at vre sikker p jeg havde penge nok med inden jeg krte.

Under samtalen blev jeg spurgt om jeg havde en meget stor bil, i mine rer ld det som om en joke, for 37 planter burde da kunne vre i bilen, MEN jeg tog ordene for gode varer og besluttede jeg hellere mtte kre derop og se planterne fr tid, havde nemlig en ekstra afhentning senere jeg skulle n, det var godt jeg krte derop tidligt, for jeg kunne kun have ca. 75% af planterne fra Birthe i bilen, de var meget store 75-100cm for chili 125+cm for tomat og ikke de 30-40cm hje planter jeg havde regnet med.

Det er s absolut ikke sidste gang jeg vender forbi Det lille gartneri.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4883, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: HeadhanX
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)