Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Glas og flasker
Mikkel Jensen (letsgrow)
Indlg: 21

Gadstrup
08/05-2012 15:29
Hej alle,

Jeg gr og overvejer at kbe lidt partier hjem med glas og flasker der kan bruges i forbindelse med chilipulver, -saucer, -olier med mere.

Mest fordi jeg ikke selv gider at ha' dem man kan kbe i Ikea og andre bikse - og jeg har ikke selv lige kunne finde nogen steder hvor man kan kbe den slags "specielt" egnet til chilier.

S mit sprgsml er om der er nogen der kender til steder der slger den slags, eller om der reelt er et marked for det?

Mvh

Mikkel

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Jeppe K (Jeppe)
Indlg: 15

rhus C
08/05-2012 16:37
Hej Mikkel

Glaeserundflashen.de er vist lige den side du sger :-)

Sender 20kg til DK for ca 100 kr....

Jeppe

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
08/05-2012 17:53

--
Enig - de har nogle fede ting :)

Og s har de sm plastlg (Frischhaltedeckel), som er supersmarte, nr man har bnet glasset, s man ikke skal fedte med gummikant og bjler...

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Mikkel Jensen (letsgrow)

Gadstrup
08/05-2012 19:23
Hej i to,

Det var faktisk lige den side jeg selv havde kigget p med tanke om at kbe hjem til dk :)

Er der nogen af jer der har erfaringer med at kbe derfra? Som forhandler kan jeg se de har nogen okay priser, men man kan ikke f lov at kbe online til danmark.

Jeg har s fet tilbud fra dem, men der var priserne ikke helt det samme (deres priser hedder ogs eksklusiv leverings omkostninger) - og fragten var ogs noget mere end 100 kr .. jeg kom s ogs op p 37 kg med det jeg havde fundet ;)

Men jeg er enig i at de har nogen fede ting :) .. jeg skal lige kigge p den "Frischhaltedeckel" du snakker om.

/Mikkel

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
08/05-2012 19:46

--
Det kan jeg ikke forst - jeg har da handlet der online sidste r? Meget serist og fornuftigt firma - kender flere andre, der handler der.

For resten - husk, at lg og andre lsdele skal bestilles separat :)

Frischhaltedeckel: http://glaeserundflaschen.de/WECK/Verschluesse

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Vivi Nordestgaard (Vivi)
Indlg: 257

Gl. Brabrand
08/05-2012 20:24

Heh - sjovt.
Har lige bestilt derfra i gr og det er p vej. Deres IT kunne vre bedre. Jeg blev bremset i check-ud i sndags uden besked om hvorfor. Skrev s til dem - og det var s fordi pakken vejede mere en 40 kg. Det blev rettet i gr og fik senere p dagen besked om at pakken nu er afsendt.

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Vivi Nordestgaard (Vivi)

Gl. Brabrand
08/05-2012 20:39
...ca 230 kr for nsten 40 kg (og min pakke str i Kolding siger track-and-trace)

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Mikkel Jensen (letsgrow)

Gadstrup
08/05-2012 21:28
Jeg blev ogs fanget i check-ud ..

Jeg skrev til dem, og fik at vide det var fordi det var til danmark. Det skal s siges at jeg har oprettet mig som forhandler, s kan vre det er derfor :)

Svar Send privat besked
Glas og flasker
Vivi Nordestgaard (Vivi)

Gl. Brabrand
09/05-2012 20:40
Fik mine i dag - det gik sgi da godt nok tjept ;)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4417, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: JamesImmab
Antal Emner: 2218
Antal indlg: 18235 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)