Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
www.zinkbakken.dk
Morten Lind (Morten Lind)
Indlg: 11

Lsby
10/01-2011 15:53
www.zinkbakken.dkslger dansk produceret zinkbakker i god kvalitet. De er gode til undervanding af chiliplanter i potter og ligeledes til frformering. P zinkbakken kan du ligeledes kbe staudeholder i kraftig kvalitet.
--
Lind

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Henrik jakobsen (chillikongen)
Indlg: 148

rosmus. djursland
10/01-2011 17:20
ja de koster da ogs lige spidsen af en jetjager jeg jeg bruger kraftige plastbakker der bliver lavet i uk har dem i 79x40 og 120x79 cm fuld ud lige s gode og koster en 3 del

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Rasmus Brnsgaard (Rallen)
Indlg: 181

Herning
10/01-2011 19:10
Hvor er det virkelig drlig stil at reklamere for sin egen virksomhed p den her mde! :/ ..

Hber en admin sletter trden.

(I flge dk-hostmaster's database er domnet zinkbakken.dk registreret i et telefonnummer ejet af en .. Morten Lind.)

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Bo Johansen (Avalanche)
Indlg: 52

Randers
10/01-2011 19:59
--
Undskyld, men hvorfor er det drligt at reklamere for sin virksomhed under kommercielle reklamer trden?
Flere andre har gjort det samme?? Lige under Mortens indlg.

Mvh.
Bo

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

rosmus. djursland
10/01-2011 20:01
bo du m ogs gerne reklamere her det er det kim har lavet den her menu til

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

rosmus. djursland
10/01-2011 20:11

og rasmus hvis du gad bruge 2 min p at lse under om os
p zinkbakken vil du finde ud af at morten er med i firmaet

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

rosmus. djursland
10/01-2011 20:14
hov rettelse rasmus morten lind ejer domnet og er med i firmaet

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
10/01-2011 20:23
Folkens. Den her forum gruppe er netop beregnet til kommercielle reklamer. nsker man ikke at lse dem, s kan man lade vre med at kigge i denne gruppe.
Den blev netop oprettet s vi kunne skille reklamer fra den daglige snak.
Jeg har personligt henvist zinkbakken.dk til at skrive deres reklame herinde da de har et produkt der kunne vre interessant for nogen af jer.

Og morten: velkommen til. Lad dig ikke skrmme af folk herinde....det er tidligt p ssonen s vi chiliheads er lidt flsomme endnu :-D

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Lars Skytte Emerslund (Xebash)
Indlg: 129

Egedal
10/01-2011 20:24
Alle er vel velkommen til at komme med reklamer for deres firma. Og de bakker er da et ganske fint produkt.

M indrmme specielt nogle af de drivhus hylder er tiltagende.

Nu, I laver Zinkbakker p ml, laver I s ogs evt Zinkbaljer ?

--

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

Herning
10/01-2011 21:29
Jeg synes bestemt ogs det er fair at reklamere for sit eget firma i dette underforum - det jeg synes var drlig stil er at man ikke tydeligt gr opmrksom p hvad man har af interesser i firmaet :)

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

Herning
10/01-2011 21:32
.. og s havde jeg i vrigt ikke set at den l under kommercielle reklamer. Mellemrebetndelse og piller med rde trekanter p gr sre ting ved n - beklager! :)

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

rosmus. djursland
10/01-2011 21:54
Rallen skrev:.. og s havde jeg i vrigt ikke set at den l under kommercielle reklamer. Mellemrebetndelse og piller med rde trekanter p gr sre ting ved n - beklager! :)

hehe er du dopet det er jo ulovligt grin

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
10/01-2011 22:18
Chilifan skrev:Folkens. Den her forum gruppe er netop beregnet til kommercielle reklamer. nsker man ikke at lse dem, s kan man lade vre med at kigge i denne gruppe.
Jeg har personligt henvist zinkbakken.dk til at skrive deres reklame herinde da de har et produkt der kunne vre interessant for nogen af jer.

Og morten: velkommen til. Lad dig ikke skrmme af folk herinde....det er tidligt p ssonen s vi chiliheads er lidt flsomme endnu :-D

Ja - vi har vinterkuller og overlever kun ved at nyde vores sm planter....

Jeg glder mig til de to zinkbakker, som jeg har bestilt - de kommer til at pynte i mit drivhus!

Mvh
Anja

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

-- Jeg gr og venter p et par lkre bakker, som jeg har bestilt hos Zinkbakken - de vil klde mit drivhus til sommer!

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
10/01-2011 22:24
De ville vre flotte, hvis man fx havde et drivhus.

Fint link at have her p siden
--
nille

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Kennet Madsen (Zed_One)
Indlg: 66

Herning
11/01-2011 06:10
Jeg kommer da vist til at bestille nogen til vindueskarmen - s kan alle mine forspiringer endeligt begynde at se lidt mere kldelige ud :)

Zinkbakkerne er garanteret vandttte? - er jo ret vigtigt indendrs.

--

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

Lsby
11/01-2011 09:28
Zed_One skrev:Jeg kommer da vist til at bestille nogen til vindueskarmen - s kan alle mine forspiringer endeligt begynde at se lidt mere kldelige ud :)

Zinkbakkerne er garanteret vandttte? - er jo ret vigtigt indendrs.

--

Ja de er garanteret vandttte. Det er en fordel at lfte med op fra vindueskarmen med et par "dutter". Hvis du har nsker til special ml tager du blot fat i os gennem hjemmesiden

--
Lind

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

Lsby
11/01-2011 09:36
Xebash skrev:Alle er vel velkommen til at komme med reklamer for deres firma. Og de bakker er da et ganske fint produkt.

M indrmme specielt nogle af de drivhus hylder er tiltagende.

Nu, I laver Zinkbakker p ml, laver I s ogs evt Zinkbaljer ?

--

Nej vi laver ikke zinkbajler. Den tid det tager kontra pris, s har vi vurderet at det ikke er aktuelt. Jeg vil anbefale at du finder en brugt og s evt. ligger en klar silikonefuge i kanten i bunden hvis den er utt.
--
Lind

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

Lsby
11/01-2011 09:45
Chilifan skrev:Folkens. Den her forum gruppe er netop beregnet til kommercielle reklamer. nsker man ikke at lse dem, s kan man lade vre med at kigge i denne gruppe.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Hej
Det er dejlig at Chilifan er et forum med s meget debat og s mange indlg. Det havde jeg ikke forventet og det har vret interessant at flge indlggene. Blot s der ikke skal vre tvivl s er zinkbakken.dk ejet af Lars Johnsen og jeg som en bibeskftigelse. Vi er begge haveinteresseret og s er Lars ogs bidt af Chilier.
--
Lind

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk

Herning
11/01-2011 23:16
Jeg siger lige igen undskyld for mit sure opstd - og melder tilbage at jeg nok godt kunne finde p at kbe en zinkbakke efter egne ml. Det er sgu en smart service ;)

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
11/01-2011 23:26

--
Og jeg vil s lige tilfje, at mine bakker er kommet i dag - og de er f...... flotte!

Her et billede med et par chiliplanter i:

right

Svar Send privat besked
www.zinkbakken.dk
Ilse Bech (Ilse)
Indlg: 324

Silkeborg
31/01-2011 15:43
hej- det er nok for sent nu, men i sidste uge havde Fakta sorte skobakker 38 gange 70cm til 29kr. Der kan st 20-25 smpotter i og passer lige til en vinduskarm. Ok, ikke nr s pne som zink men heller ikke s grimme igen.
S mangler vi bare solen, det er ikke meget lys der kommer igennem for tiden---hvis jeg kunne finde ud af det ville der vre en smiley her!
--
Venlig hilsen Ilse

-kbte selv 5 skobakker

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4708, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Novamenp
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18244 (i dag: 0, denne uge: 2, denne mned: 3)